Friday, 11 June 2010

lancuge

moji najdraziji lancici <3 slike desno su nick knight <3 totalno sam odusevljena kako mi perje na prvom lancicu lipo pas uz modelushinu kosu haha

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

  1. ja imam posebne limene kutije velike za lančiće i ostali pribor :D svi mi lijepo stoje u onim malim plasticnim prozirnim vrecicama da ne hrđaju i slično :)
    imam onaj ih h&ma srebrni na rese kao ti još ni jednom ga nisam uspjela iskombinirati :/

    ReplyDelete
  2. prekomplicirano je to za mene :D hihihi :D ja volim da su mi svi vako negdi na vidljivom mistu :D i nausnice sam isto stavila s njima
    samo moram smislti nesto za prstenove i narukvice hmmmmm :(((

    ReplyDelete
  3. e za narukvice ni ja nisam nist smislila a za prstenje je deda napravio dvije ruke :D i tak ih kačim :D <3

    ReplyDelete
  4. ovo je već art<3

    ReplyDelete
  5. za prestenove u trogiru imam ovo http://aristocatski.blogspot.com/2010/01/ne-volim-januar.html
    al odje nista :(( ;Cry:

    ReplyDelete
  6. divni su lanci, jos divnije kako si ih skombala sa slikama
    ja narukvice drzim u velikoj zdjeli, a prstenje u kutiji ukrasnoj... lanci mi isto vise na zidu L.

    ReplyDelete