Saturday, 10 July 2010

kurva i zebra

haljine, ne ja. :/

ovako otisla.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ovako se vratila.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

zebre nisu iz mog dvorishta :((


i slija za nolu i fafi LOL
eo vaki je moj.

Image and video hosting by TinyPic

19 comments:

  1. e ova mi se sviđa najviše! <3
    volim sve lančiće iz aids kolekcije <3 i haljinu,i lak, i zebre i sendvuuu <3

    ReplyDelete
  2. tonkich, kebap je to, ni sendvic :D

    ReplyDelete
  3. sendvic ako izuzmemo meso unutra je savršen :D :D <3

    ova prva haljina koju ima pol svemira a ja ne :/ je divna iako se svi žale da loše stoji oko struka bez remena :D malo je čudna da. al oprostit cemo im :) ogrlica je fenomenalna ja ju en bi stavila na sebe nikada ali tebi stoji u obje kombinacije savršeno! <3
    lijepa si mi jako a to vec znaš :*

    ReplyDelete
  4. Zebrice <3 odlično mi je ovo sve, baš zanimljivo nosiš tu haljinu, mi lajk :D i lijepa si jako!

    p.s. dobar kebab :D (iako nisam ni ja baš neki meat lover)

    ReplyDelete
  5. a moj coment nije ostao ;( uglavnom, sve je lijepo, ogrlica ti super stoji. a bome i ova duuuuga zebra. awich.

    a kebab hahahaha, želim gaaaaaaaaa<3

    ReplyDelete
  6. a sta nisu to tvoje pet zebre? boooo :(
    i lol :D a gdje im je paradajz? i tabbouleh? obaveznoooo :D
    fafi

    ReplyDelete
  7. nema mi komentara :(
    sta sam htjela rec...lol za kebab :D fala, uskoro cu i ja nabacit jedan :D
    ali gdje ti je paradajz? kod mene je obavezno on i malo tabbouleh <3
    fafi

    ReplyDelete
  8. ahhh sranje, brisi me :(

    ReplyDelete
  9. hhahhaha nema paradajiza...ne volim ja njega u toplim stvarima ://
    ali koji kuki je tabbouleh? :misli:
    a ja bi tako rado imala zebre i zirafe :((

    ReplyDelete
  10. gugl my friend, gugl :D
    ne stvarno, ako ti se da, probaj napraviti, znas kako je fino!

    ReplyDelete
  11. guglala vec :D ali moj kebabar toga nema ://

    ali svejedno iam filing da se to meni nebi bas svidilo :D

    ReplyDelete
  12. predivno draga :)) i prva kombinacija s ovom haljinicom, a pogotova ova druga. druga je prekrasna. divno ti stoji haljina. sve divno :*

    ReplyDelete
  13. Lijepo otišla i još ljepše došla, super je sve :)

    ReplyDelete
  14. obje su mi divne! ogrlica isto! sviđa mi se zebra overload! ;)
    Super ti stoji ta duga haljina? Može info? Koliko je dugačka ili koliko si ti visoka da znam procijenit? ;)

    ReplyDelete
  15. nice.kamo si isla i odkud si se vratila ? LOL :D

    ja i kebab se vise ne volimo :/.imali smo jedan incident :D

    ReplyDelete
  16. nice :D.kamo si isla?i odaklde si se vratila? lol

    ja i kebab se vise ne volimo :/.nekad jesmo :D

    ReplyDelete
  17. ja 165, ona duga jaaaaaaaaaaaako :D


    isla u shopping, vratila se iz shoppinga :D

    ReplyDelete
  18. queen od the bongo :D
    kebbbaaaab:mljac:
    L.

    ReplyDelete
  19. *of
    ovi gori komentar se odnosi na drugu kombo


    prva mi kjutasta, cak i veci lajk <3

    L.

    ReplyDelete