Tuesday, 23 November 2010

lanvin za haundem








16 comments:

  1. mmmm, sve je lijepo upakirano <3
    super izbor :)

    obuciiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

    ReplyDelete
  2. preeeeeeeeee <3 <3 <3 samo nisam skužila što je ono malo rozo i crveno, ruževi? meni ko usb stickovi izgledaju :rofl: ^^

    ReplyDelete
  3. stvarno je sve lipo upakirano <3 <3 divno <3 <3

    ReplyDelete
  4. tipican danasnji post vecine blogerica. otrcano
    (citaj ljubomorna sam:D)

    ja bi ovu ogrlicu <3

    ReplyDelete
  5. ja bi karmine :D
    i watdafak btw, necu nista kupovati, blaaaablabla
    a nas stan, a nasi snovi?!

    :(

    -f.

    ReplyDelete
  6. usb stickovi su ruzhevi, da da :)

    fafi, omaklo se :((
    a kad je uzhivo sve lipshe bilo nego na slikama :rcry:
    i da, karimini (nisan to cula sto godina <3) su bash lipi, mat :D

    ReplyDelete
  7. ..i ruzevi s k tome mat :cry:

    Stvarno, ovo sta se vidi puno lipše izgleda ovako "uzivo" uslikano nego na editorijalu.
    al ova crvena ogrlica mi je posebno aaaaaaah /ignoriram crni kaput/:šmrc:

    ReplyDelete
  8. fafiiiiiiiiiiiiiiiiii nema stanaaaaaaaaa :D
    sve , sve je propalo, sve se srušilooooo, izgubilo sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj :D

    ReplyDelete
  9. loooool :D
    unishtavam sve vashe snove
    nika uchit ajde, ostavi se blogova :D

    ReplyDelete
  10. pa ovo nije blog ovo je kultno okupljalište i imam pravo svratiti kad hoću
    :D :D
    :*

    ReplyDelete
  11. ruževi mat :eek: :shit: nervira me sve ovo, sve mi tribaaa!!!
    glorjo lančina je predivan <3
    i haljina isto <3

    ReplyDelete
  12. predivno ti je sve :))))
    ja sam isto ljubomorna :( :*

    ReplyDelete
  13. Ruževi i ogrlica, koja divota!

    ReplyDelete
  14. ta žuta haljina je fakat najbolja..odličan izbor..sad mi ipak krivo da nisam jurila u prvi h&m :(

    ReplyDelete