Tuesday, 2 November 2010

lanvin

for h&m.
zhuta haljina meni.

8 comments:

  1. aaaaajme :((( doc cu tu kampirat!!

    ReplyDelete
  2. ja neću nikom reći šta ću ja :D :D samo doći i kupiti :D :LOL :D

    ReplyDelete
  3. lol ginger, ja znam i s kim cesh doc :D
    :ipanik

    ReplyDelete
  4. ahahahahahaha :D rajt on! :D
    to ti je kada mi ti organiziraš putovanje :D btw vidim da neke haljine nedostaju sa filmića, ono kad babe sjede i neka cvjetna sa rukavom šarena nedostaje :)

    ReplyDelete
  5. to je ova mislim, samo boje ruznije izgledaju :D
    http://www.forum.hr/showthread.php?t=575097&page=2

    ReplyDelete
  6. ja filmic pogledala 5 puta odlican je <3
    haljine su mi divne, iako mislim da neke tipa kao ovu zutu mogu jednstavno sašiti. ona mi je favorit uz crnu tilastu i crnu pufrukavastu:)
    cipele veliko ne. ne volim te špiceve pa da me ubiješ kao ni torbe nekak su mi cajkaste. nakit li la one plasticne ogrlice su mi lijepe želim si ih a i onu ko za kera ta mi je lijepa ali ju ne želim :D
    majice su mi ok ikao ne volim majice na print.

    sad idem prodat bubreg, ako nekom treba nek se javi :) necu bubreg ocu lanvin! :)

    ReplyDelete
  7. ja bi tu šarenu sa dva razlčičita rukava :)
    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3

    ReplyDelete
  8. ja zelim onu majico haljinu <3.i zutu na jedno rame :D.i naocale!

    ReplyDelete