Saturday, 27 November 2010

pa je snig

lipo je to prva dva-tri dana. kasnije dosadi.  







<3

12 comments:

  1. aaaa da da predobro <3 snig ti lipo pashe na kosi lol :DDDD

    ReplyDelete
  2. kosa ti je prelijepa ovdje :D

    ReplyDelete
  3. mmm imaš marte!? :) bunda <3 super si. ruž lanvin?

    ReplyDelete
  4. pa da, to one shta mi je prija dala :D vidila si ih vec :D
    da, al mu je boja uzhivo lipsha, intezivnija nekako :D

    ReplyDelete
  5. divota <3
    bash bash...
    i dobro rece hanna bas snig po kosi dobro pase...
    triba izumit neki proizvod koji radi isti ucinak, al da se ne otapa :misli:
    L.

    ReplyDelete
  6. kosa, bunda, kane i interpol na ovoj.

    na onoj "tricky-evoj" koju sam zaboravila komentirati- SVE! komba majice i lancica- perfecto!

    Rumpus

    ReplyDelete
  7. LUNA: odlična je torba! :) marte obožavam....ja imam neke trobojne! Ne sprječavaju me previše u kombiniranju najrazličitijih odjevnih predmeta,..pa čak i sa bundom! :)

    ReplyDelete
  8. prekrasna si <3

    ja mrzim bljuzgu. a taman se stvroila kad sam isla na vlak, poludila sam čizme mi propustaju i sad moram traziti neke niske koje su za gacklanje po bljuzgama. želim proljece i ljeto. al proslije božića :D

    ReplyDelete
  9. meni se i ovako svida ruz :)
    i sve ostalo :D

    ReplyDelete
  10. odlicna bunda, i atomska bomba. .D davno je to bilo kada sam nosila marte. a ima i neko vrijeme kada sam zadnji puta bila u bernu. :)
    pozdrav bernu
    ffe

    ReplyDelete