Thursday, 27 January 2011

iris van herpen

s/s11 haute couture






dazed digital

8 comments:

  1. U ovom sumornom sijechnju razbijam glavu sto da napravim za prilog u emisiji a pred nosom je:
    haute couture <3
    thanx.

    ReplyDelete
  2. ja stvarno ne znam sta bi ti bez mene :D

    ReplyDelete
  3. nemam pojma, plakala bi i sve :: :(

    ReplyDelete
  4. Givenchy je prekrasan, ali za moj ukus mrvicu presterilan (ne mogu vjerovati da sam to rekla naglas :o sramim se :o ), tako da mi je ovo najbolji sezonski HC <3 Sve ostalo mi je nekako, ne znam, nedovoljno HC...toliko nedovoljno, da se pomalo pitam ima li ta 'visoka moda' sama po sebi više smisla u ovom obliku, kad u nekim RtW revijama ima više 'visokog' nego ovdje na, recimo, Chanelu...

    A opet, pametnija sam puno kad se manje pitam :)

    ReplyDelete
  5. daa xavi, to sam i ja pomislila kad sam gledala revije. nikakve razlike izmedju hc-a i rtw-a ://

    ReplyDelete
  6. Hvala ti na javljanju. Jako mi je drago. Znam da poznaš, voliš i razumiješ modu i to ne na banalan način. Pogledam ja tvoj blog, ali rijetko kad komentiram. Mislim da si nekad ranije imala zaključan ovaj blog.

    Sad sam pogledao tvoju prvu fotografiju objavljenu u postu od subote 22.01. i gotovo je nevjerojatno koliko me podsjetila na najnoviji izlog Husseina Chalayana u londonskom Dover Street Marketu. (doduše, lutke inspirirane japanskim kazalištem lutaka Burnaku su mu malo zastrašujuće, hehe, a nije ni revija zaostajala). Baš sam neki dan objavio post o novim instalacijama u tom dućanu, a evo ti i link tog izloga za usporedbu.

    http://img232.imageshack.us/i/newhusseinchalayanspace.jpg/

    Fotografije visoke rezolucije ipak pokazuju veliku razliku izmedju HC i standardnih revija. Nije toliko dizajn različit, koliko materijali i savršena izrada prebogata detaljima.
    Lijepi pozdravi:-)

    ReplyDelete
  7. ajme ovo vridi gledat <3 toliko divote, pravi melem za oci :D
    L.

    ReplyDelete
  8. hvala zoccao ;)
    je, bio je zakljucan blog prije. zapravo, cesto ga zakljucavam, otkljucavam, brisem, vracam :) neodluchno dite, sta ces :D

    haha, zbilja malo podsjeca na tu sliku :)
    sad sam gledala post, super su instalacije. hussein chalayan, egg i christopher nemeth su mi favoriti :)

    sigurno da su kvalitetniji materijali i izradi, al smatram da bi se i u dizajnu trebala vidit razlika izmedju hc-a i rtc-a

    ReplyDelete