Saturday, 15 January 2011

outfit za

ic platit rachune i pojest kebab!





14 comments:

  1. koja krasotica :)
    fotke odlične :) vidim da vas je išlo kad ih je toliko za upload dobrih :D:P
    moj jobotich :mali koji skače:
    moja narukvica :haha:
    skoro moje cipele :D :D

    ma divno ovo mi je baš veselo a opet onako tvoje! :)
    oh da.

    ReplyDelete
  2. sad sam skontala da mi narukvica nema nikakvog smisla :D nisam ni skidala jaknu nigdi :D a bila je da pashe uz ruzh koji se na slikama uopce ne vidi :D teshka zhivota :D
    jobotich <3

    ReplyDelete
  3. pa šta nisi skidala ni čarape a ispod imaš gaće :D:D or? :D

    ReplyDelete
  4. a neeeee, ja ti obichno skinem charape dok placam rachune :yes:

    ReplyDelete
  5. ova zadnja slika me bas podsjeca na pandoru :) ona voli takve poze <3

    kombinacija ti je prekrasna! i naočale ti super stoje i cipele (iako su mi izuzetno ružne :D al tebi fakat odlicno stoje :*)

    ReplyDelete
  6. nemrem ti opisat kolko si mi kul. i imas fantastican ukus za cipele!

    btw.di si kupila jaknu? imam nesto veoma slicno, al se vec ofucalo pa sam u potrazi...

    ReplyDelete
  7. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3 to je sve sto cu ti rechi :DDDD

    ReplyDelete
  8. danke danke :D

    petra, jakna je iz zare ;)

    ReplyDelete
  9. Jakna, cipele, prsten, cvikse :mikromegacerek:

    Dosla Schwester iz Švice za Bozic s ovom torbom. Ja zamalo nisan pala u nesvist. "Aa, to onaj Glorijin torbak" ;)
    Uzivo boršina još divnija nego na slikama.
    Al mi je nije ostavila jer je namijenila ko poklon najboljoj priji. :tuzni:
    Sad je moran upilat da mi uzme jednu kad bude dolazila na prolice.

    ReplyDelete
  10. a i torba je iz zare, ne?
    jako hrabro ovo s bundom. a akombinacija zaista neuobicajena s ciljem platiti racune

    ReplyDelete
  11. kuuuul totalno,kupila si cipeeeeleeee! laaaaajk
    cili look mi je <3<3<3, jdeino bi narukvicu makla
    L.

    ReplyDelete
  12. bogomoljka, hahhaha :D al pozhuri s tim upilavanjem :/ kod nas ih nema vishe :/


    saigon, sta je tu hrabro?
    a nije s tim ciljem :D glavni cilj je bio pojest kebab :D
    nije zara. h&m je

    lana, i ja isto :D

    ReplyDelete
  13. lajk! al šuze sam prve uočila, ajme majko!!! AAA <3

    btw ova cedevita-žuta baš ide odlično sa sivon

    ReplyDelete