Sunday, 16 January 2011

sunceeeee

proljece u prvom misecu. divno je to <3








23 comments:

  1. ja ne znam kakva je to moda, sorry...

    ReplyDelete
  2. jako lijepo jedino mi nije fora kaj si nabacila i maramu na glavu i ogromne naočale.skroz si se kamuflirala

    ReplyDelete
  3. mislim ni ja neznam kakva je to moda. trebala si uggsice lipo i traperice i bež baloner. a ti neš slušat.

    ReplyDelete
  4. anonymous, ja znam :D that's what matters

    ginger, znash da mi fali hrabrosti za to :D

    ReplyDelete
  5. hihihi, dobro ti je ginger rekla. ja predlažem još i ringove na uši :D

    btw....sanjala sam te, ne znam još dal da ti kažem il ne šta točno :DDDDDD da nebi ispala malo poremećena....

    ReplyDelete
  6. slatka si <3 iako te nisam navikla viđati u bojama stvarno ti dobro stoje :)

    ReplyDelete
  7. grofice, shta shta??? reciii :D

    ljupka, kako nisi? pa uvik imam neku boju na sebi :misli:

    ReplyDelete
  8. uuu, eklekticno. svidjaaaam puuuuno, puno! pogotovo marama+jaknica. :)
    jedino mi nije jasno kako vi dovraga mozete hodati u tako visokim platformama (da se razumijemo, meni je to SUPER i ja bi htjela da mogu isto jer prejebeno izgleda)... ja bi se polomila u roku keks... :nezna: awwwww

    Rumpus

    ReplyDelete
  9. a bash,ja neznam stvarno glo kako te nije sram takva iz kuche izach xDD <3 <3 <3

    ReplyDelete
  10. haha.....ugl (šta god ti posli mislila :D), ja i ti smo bile kod moje tete u trogiru. ti si šutila i sidila na kauču a ja sam muku mučila sa onom tvojom malom nečakinjom :D, jer se bila pokakila u sobi i sve je tila dirat sa zamazanim prstima...i ugl posli sam ja išla ća u neki tamo park i onda si ti počela plakat i govorit mi nešto u stilu kako odlaziš zauvijek, kako se nikad nećeš vratit u hrv i taman kad si mi tila reć zašto..ja se probudila... eto :D

    ReplyDelete
  11. ova komb mi je super zanemarimo li šuze :))

    ReplyDelete
  12. rumpus, a ono :D malo po malo, naviknula bi se i ti :D

    grofice, hahhahahahahahahahhahahahahahahahaha koji san, nisi normalna :D
    jel se u mexiko selim? <3

    ReplyDelete
  13. Pregenijalno. Šuze ne mogu vidit jer ne mogu osobno nabadat u njima tako da me preplavljuje ljubomora. A ostatkom sam preoduševljena :)

    ReplyDelete
  14. :DDD
    nažalost ne. čini mi se da je bila njemačka u pitanju :misli:

    al ko zna...možda budu nastavci :D

    ReplyDelete
  15. a jesan nashla, iz svicarske u njemachku :ohne:
    al dobor, berlin nebi bio losh <3

    ReplyDelete
  16. a ti studiraš/radiš tamo??
    :blago ti se: :D

    ReplyDelete
  17. Ppreprepredooobro! -Mierda

    ReplyDelete
  18. PREkrasna si <3 I noge su ti kilometarski duge u ovome, i ovaj turban na glavi je jednostavno savršen <3

    ReplyDelete
  19. stvarno ti super boje stoje, jos obozavam crvenu,jedino bi ti skinula te drvene perle oko vrata, ali toliko si mi divna da ih ni ne primjecujem ;)))

    ReplyDelete
  20. oj...cipelice su predivne..i wish i wish...hej di si ih nabavila...???

    ReplyDelete
  21. Ijaaaoj,ovo kao da sam se ja oblacila.Divno,ljubavi,divno! Ofca

    ReplyDelete
  22. ma glupo mi je vise govorit ista lol
    uvijek si cool i stajlis i lijepa :*

    ReplyDelete