Sunday, 13 February 2011

mozhda bi bilo

vrime da uzmem neku drugu torbu :misli:






8 comments:

  1. super jakna! kako volim otkrivati naše modne blogove, super mi je to:)
    nadam se da ćeš naći vremena pogledati i moj blog pa mi reci ako hoćeš da se pratimo:) thanks
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ajme kako su nausnice kul, suepr su uz haljinu... lipa si :D jedino mi se narukvica ne svidja
    L.

    ReplyDelete
  3. Ne triba,sto ce ti nova kad je ova najlipsa :D
    Lipoo sve,nausnica prekul <3

    ReplyDelete
  4. Eto, to ja želim kod streetstyle kojeg zapravo jako malo gledam jer ne uglavnom ne vidim orginalnost. Daješ iznenadjenja i promjene. Sad bi mogao reći da kombiniraš Raf Simonsa s Balmainom. I na sve to dodatak tribala s naušnicama.
    Vrlo zanimljivo. Nenametljivo i bez napora.
    Lijepi pozdravi:-)

    ReplyDelete
  5. mihice, mozheee :)) E se nece ljutit sigurno :D

    sinna, ja obichno pratim blogove jer su mi zanimljivi, ne zato shto i oni prate mene :)

    ginger, jes :) tachno te :))

    ReplyDelete