Friday, 25 March 2011

dededi







15 comments:

  1. i love ur hair gurl! nuff said!! :D

    pls enter my giveaway
    www.jasonitos.com

    ReplyDelete
  2. uuu divno!
    haljina <3

    jel to artdeco bordeaux red ruz? :)

    ReplyDelete
  3. nije, ruzh je neki mix crvenog i ljubichastog lanvina za h&m :D nekako su mi i jedna i druga previshe odudarale od marame, pa sam ih pomishala :D

    ReplyDelete
  4. tvornica čokolade :eek: :eek: umrit ću <3
    jel ovo tvoja slatkiška ulica <3 :D
    ovo mi je najdraži post zbog ovih dodatnih sličica <3 predivno ti je tamo!
    super su ti šuzee, nego, ovaj, di su prsti pobigli :zubo:
    divna si<3 aj bok :P

    ReplyDelete
  5. jako si ljepa :) otkud su cipeliši?

    ReplyDelete
  6. ovo mi je jedna od najboljih tvojih <3 odakle je sako? :D

    ReplyDelete
  7. tonio, nije moja :D ovo je u starom gradu, moja je u predgradju neka obichna dosadna :/
    super je ovde aha, dodji :D
    da jbt, kad ih obujem bez charapa malo normalnije izgleda, al chisto bi mogla odrizat ovaj prednji dio lol :D a da sam uzela broj manje mislim da bi mi male bile :/ ne znam

    anonymousu,
    acne

    obli,
    sako h&m, ima par sezona

    ReplyDelete
  8. prekrasna si,a sako i majca su predobri :D

    ReplyDelete
  9. super je! :) od glave do pete a ova tunika-haljina me ubija svaki put kad te vidim u njoj :) super stoji uz tvoju crvenu divnu grivu <3

    ReplyDelete
  10. najdivnija ti,divan krajolik i shuze mi se svidjaju skroz <3

    ReplyDelete
  11. aaaaaaaaaa <3
    sve da, divota
    krasan look i krasne fotke <3

    ne bi se bunila da nam je tvornica fabique de chocolat <3 iako sam je do sad zamisljala vise industrial... to ce nam bit bernsko sjediste :zubo:
    L.

    ReplyDelete
  12. ja chekam da se mrvicu obogatim, pa s epreselim u ovj dio berna :D taj mi je najdrazhiji, vamo uz rijeku <3
    mozheee mozheeee dogovoreno <3

    ReplyDelete
  13. uh, cipele su vrh. koliko outfita a ja kasnim totalno. superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    ReplyDelete
  14. haljina/tunika mi je savrsena! <3
    ovo mi je jedna od naj tvojih kombinacija!

    ReplyDelete