Saturday, 26 March 2011

outfit za

ic gledat kako ljudi kupuju.








8 comments:

  1. da ich gledat ljude kako kupuju hahahaha,tezak je zivot :DD
    Volim sveeee,divotica <3
    ova jaknica mi u pocetku nije bila draga na meni al sam je svrimenom ful zavolila i sad je najdivnija :DD

    ReplyDelete
  2. a nije mi lako, ne ne :D
    meni je odma bila draga <3 cila ta kolekcija mi je najbolja njihova ikad :D

    ReplyDelete
  3. Loving the rings and the jacket! x

    ReplyDelete
  4. ajme Glo zar je kod vas dovoljno toplo za bose noge? :)
    lovam outfit.a te cipele i dalje zelim :D.samo bi ja one s rozim podplatom :D

    ReplyDelete
  5. ma kuki je toplo :/ nisam odala vanka :/ autom do trgovachkog centra, a po njemu nie ladno :/
    i usput sam se razbolila naravno :zubo:
    cipele volim <3 trazhi na ebayu :D sigurno ima :)

    ReplyDelete
  6. sonjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :skačem:
    ima nešto slično u zari rekla sam već :) fijuuuuuuuuuuuuuu. super outfit. bose noge <3 u zg je također ovih dana bilo za natikače :D:D

    ReplyDelete
  7. divno <3 divno! ne boje i ta tvoja divna griva joj! a cipele su vrh vrhova o koliko ih želim <3

    ReplyDelete
  8. auh, kasnim s komentiranjem, ali moram napisati koliko mi je preprepredivna ova kosulja… <3 ima valjda sve sto ja hocu od jedne classic kosulje - malo sira, manly kroja, jako jednostavna, veliki dzepovi sprijeda… boja je isto plus, a i prozirnjikavost u ovom slucaju :) savrsena za nosenje s kravatom!
    i skuknjica je vrlo ann d-ovska :)

    ReplyDelete