Saturday, 2 April 2011

23°C




11 comments:

  1. gole nožice?! ajme...ja bi odmah navukla prehladu samo takvu :D
    jako mi se sviđa komba! s lakićem nisi mogla bolje! ;)

    ReplyDelete
  2. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D
    loooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
    pijan sam <3<3
    super si no matter what. awwwwwwwwwwwwwwwww.

    ReplyDelete
  3. ZELIM tu majicu i torbu!!!DIVNO!

    ReplyDelete
  4. ajme! divna si! top je prekrasan kao i ove seksi hlačice :)
    cudno mi je kad nemaš milijun prstenja na sebi :D
    :*

    ReplyDelete
  5. mraaaaak <3
    L.

    ReplyDelete
  6. Crno-bijele grafike (ali i drugih boja) bile su jako zastupljene na revijama za iduću jesen pa si malo ispred vremena i trendova, hehe...Uostalom pogledaj look br. 1 Dries Van Notena iz kolekcije za jesen 2011.12 i vidjet ćeš o čemu govorim. Eto, tako ja vidim trendsettera. Osobu koja nenametljivo uočava trendove ili osjeća trendove doista prateći modu, a ne da ih naknadno slijepo slijedi kad se pojave u dućanima brze mode.

    Zanimljivo je pogledati tvoju naslovnu stranicu s više postova odjednom i ponovo se uvjerirti da imaš talenta biti različita. Serija fotografija ispred dućana je duhovita i ideja je odlična. Ima toga još, ali da ne hvalim previše...

    I mislim da su fotografije krupnijeg plana odlične.
    Lijepi pozdravi:-)

    ReplyDelete
  7. savrsena majica! <3

    ReplyDelete