Saturday, 16 April 2011







11 comments:

  1. klasik..love it.
    plus super fotke.

    ReplyDelete
  2. lajk!
    cipele ne vidin :mrš:

    ReplyDelete
  3. uuuuuuuuuuuuuu tako sam se zaželjela ovih cipela :) nemam ih kad obuti :(
    supeeeeerrrrrrr, volim jako marame na glavi <3

    ReplyDelete
  4. dovnoca
    menta+ crvena -> <3
    L.

    ReplyDelete
  5. te cipele su mi prvo bile ruzne a onda su mi bile lijepe a sad su mi savršene :D da.
    ti si mi divna u ovome :*

    ReplyDelete
  6. vidi ga vidi ga :D
    lovam kombinaciju.

    ReplyDelete
  7. meni je fascinantno kako je mint zelena nijansa cipela pomno uskladjena s lakom za nokte :))
    svidja mi se 'sve u paketu' :D i marama ti jako lijepo stoji ;)

    ReplyDelete
  8. Super izgledaš! Cipele su božanstvene! <3

    ReplyDelete
  9. super kombinacija, super izgledas! svidja mi se prstenje i lak za nokte :-)

    ReplyDelete