Wednesday, 6 April 2011

ovo

mi triba u zhivotu :)







16 comments:

  1. nixon <3
    a sta je ovaj box?

    ReplyDelete
  2. narukvica :mama: i bijo je i prsten :cry:
    i to neshto dosta jeftino, al naravno da sam ih ja preeeeeekasno skontala :(

    ReplyDelete
  3. uuuuuuu <3
    glorijo, nemoj ponavljat takve greške :O :(

    ReplyDelete
  4. Odlicne stvari!Ne bih se bunila da bilo sta od ovih stvari imam.

    ReplyDelete
  5. ajme ova galaxy print majica,predobro :D

    ReplyDelete
  6. treba ti , slazem se :zubo: <3
    svida mi se novi izgled bloga :)

    ReplyDelete
  7. daaa, sve sve :D
    ma nije novi izgled :D to je stari, znash da sma imala ovaj prije nego sma prishla na bilu stranu :D

    ReplyDelete
  8. ja bi ove mačkaste tom ford dioptrijske :)
    i haljinu svemir ali u plavoj varijanti i bijeli sat obavezno da. i ove sandqale su ti bas lijepe :)

    ReplyDelete
  9. naochale nisu tom ford, nego linda farrow :) snakeskinaste <3 divne :) nisam inache tip za neke machkaste naochale, al ove su najlipshe na svitu :D
    haljina svemirska nije haljina, nego obichna mushka majica :/

    ReplyDelete
  10. ja te uvjeravam da mozes zivjeti bez tog bijelog sata :zubo:
    sve ostalo ti treba, slazem se :)

    isto tako glasam za povratak na bijelu stranu bloga. ;)

    R.

    ReplyDelete
  11. hahhahah, a jebemu :D taj bili sat je najvjerovatnije jedina stvar koju cu kupit :zubo: triba mi neki bili sat :D htjela sam ovaj najprije http://yinnyang.co.uk/wp-content/uploads/2010/09/swatch-watch.jpg dok mi nola ni poslala sliku ovog nixona, mrvicu mi je lipshiji <3

    ovo mu je proljetni look malo bona <3 budem vratila nekad kad mi dosadi ovaj :)

    ReplyDelete
  12. meni je bolji crni :D
    i bas dobro ide uz proljece :zubo:

    ReplyDelete
  13. asti srca, nisi normalna!!!

    cilo popodne visim za tvojim blogom i vatam zaostatke i oči mi ispadaju... nemam riječi, stvarno si kraljica, svašta lipo san vidila, SVAŠTA!!!
    al nekako najmilija ili bliskija srcu mome je kombinacija od 6.3. - crno-bilo-maslinasto <333

    sad mogu otići u miru, olakšane duše

    ReplyDelete
  14. pa sat si kupujemo za uskrs?! :)
    lijepooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo<3

    ReplyDelete
  15. nadam se da ces vidit komentar...
    imam taj bijeli nixon i prekrasan je, al se remen prlja na neki vrlo cudan nacin. sjebala sam ga s nekim tamnim rukavima. sad izgleda prljavo, a nemrem to nicim ocistit. razmisljam poslat mail proizvodjacu. mogu ti i poslat fotke prljavog remena ak oces, da znas kaj kupujes. ak vec nisi. :)
    al nije da ces pozalit.
    btw, volim kad imam nesto isto ko i ti :D

    ReplyDelete
  16. :cry: necu se tako igrat :(( acetonom ne ide? :misli: ajd uslikaj priti pliz :)

    ReplyDelete