Sunday, 29 May 2011

buffalo 66









7 comments:

  1. ajme!
    obozavam buffalo 66, i galloa i sve sto je napravio do sada, nilo kao reziser ili glumac... genijalan je! bas sam jucer citala nke clanke o njemu :D
    sta je ovo, what's going on? zaredali se sve neki prefenomenalni postovi :P

    ReplyDelete
  2. i ja i ja ga obozhavam <3 i ka rezhisera i ka glumca i ka glazbenika
    josh chekam da mi xavi skupi onaj milion dolara za njegovo dite :D ali je ona sigurno vec zaboravila na to :cry: :(
    a nije me bilo doma 10ak dana, pa se nakupilo svega :D nedostajao mi je blog hahahhaha :zubo:

    ReplyDelete
  3. joooj, predobro! :D vidicemo, mozda xavi nesto isplanira ;)

    arrrgh, sad cu ispast kenjkava i sladunjava, al vincent gallo i viggo mortensen su mi jos dandanas ponajljepsi muskarci u hollywoodu. :D eto, morala sam ti to reci, sam da znas :zubo:

    ReplyDelete
  4. hehhehe :D meni su vincent i joaquin najlipshi :D
    viggo je nelosh, ali nishta posebno :) fali mu taj psycho pogled koji ja volim :zubo:

    ReplyDelete
  5. da da, znam o kojem psycho pogledu govoris :D
    joaquin - da!, hmm... mislim da se i christian bale moze pohvaliti time, ali viggo ga uspjesno prikriva, iako imam osjecaj, kad zagrebes malo uspod koze, da je podjednako zajeban kao nabrojani ;)

    pogledaj ulogu u 'the indian runner' ako nisi, velika preporuka :)
    http://www.forum.hr/showthread.php?t=631911

    ReplyDelete
  6. nisam gledala indian runner-a, budem ovih dana :) hvala na preporuci

    ReplyDelete
  7. ah Vincent Gallo :megadrool:
    ah Viggo :gigadrool:
    I sta rece Vancha - ima u Viggou nesto totalno psycho - samo sta nije bas na povrsini, al skuzi se kroz neki pogled ili mimiku lica.

    zato ga i voljem :love to neba:

    ReplyDelete