Monday, 2 May 2011

dani glorijinog rodjendana 2.dio

nisan otisla nigdi, nego novi kuver.

9 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaa,kako je dobar :love:

    ReplyDelete
  2. dani mojeg ročkasa počinju drugi tjedan..isto sam naručila sat ;)
    a mogla bi bome i ovakav koferčić..damn, odličan je..čiji/od kud?

    ReplyDelete
  3. sadie, kakav sat?
    kupljen u migrosu, to neke trgovine svicarske, na svakom cosku ih ima.

    ReplyDelete
  4. ajme prejeben je! ja sam bekpekerica, al ne bi bilo na odmet imat ovakav jedan u pripravnosti! :)

    ReplyDelete
  5. A daaaaaaaaaaaaj prekul jeeeeeeee !!!!!!
    Koliko jeee? Ja biii!! :mama: :mama: :mama:

    _kleo_

    ReplyDelete
  6. odlican je,odlicaaaaan :DDD <3

    ReplyDelete
  7. vodjena geslom 'kupujmo hrvacko' odluka je pala na zigmanov sat..još nisu u prodaji al sam vidla prototipove. pa naručila od mame..a ostatak liste još popunjavam.
    fakat mi treba novi kofer, moj crni klasik je predosadaaan već..

    ReplyDelete
  8. kleo, s nekakvim popustima oko 95 franaka


    sadie, slike stavi kad ga dobijesh.

    ReplyDelete