Sunday, 1 May 2011

dani glorijinog rodjendana

pochimaju danas.



9 comments:

  1. divna čokolada <3 i sat i lak <3

    ReplyDelete
  2. kupila si ga ipak! wiiii :))
    i ja ga cijeli tjedan furam u kombinaciji s bijelim lakom na noktima :D
    moj kemicar pokusava skontat u sto da ga utopimo da mu vratimo bjelinu, a da pritom ne otopimo remen ;)
    javim kad/ako skuzimo da znas za svaki slucaj ;)
    fotku nisam poslala jerbo sam razbila fotic pa je na popravku.

    i sretan rodjendan! :)

    ReplyDelete
  3. ludjo, daaaaaa <3 totalno sam uzhivljena sad :zubo:

    petra, bijeli lak mi je trenutno najdrazhiji :D
    kad popravish fotic shalji slike, bash me zanima kako to izgleda :D ovako mi se materijal ne chini bash ka neki shta bi se tako lako prljao hmmm... kolko dugo ti imash tog? ja bi da ostane vaki :mama: :cry:

    ma rodjendan mi je tek za 20 dana :D al fala <3

    ReplyDelete
  4. bum poslala. ;)
    mislim da sam ga zeznula kad sam nosila duge, tamne kozne rukave. dobila sam ga za bozic, al tek ga zadnjih mjesec dana intenzivno nosim. drzim fige da tvoj ostane neoskvrnjen. :)
    iako, frendica ima plavi i remen joj je skroz pozutio. kaze da je to neizbjezno. dunno.

    ReplyDelete
  5. Weee, dani Glorijinog rođendana :)) Hehe, svi koje znam su prigrlili tu ideju! Valjda ljudi nemaju ništa protiv da ih se dariva ranije i da su svi dobri prema njima i sve što sa tim danima ide, da ne nabrajam :zubo:

    Sat je tako lijep - sličan mi je bio na Asos-ovoj wishlisti dugo, dugo :)

    ReplyDelete