Tuesday, 31 May 2011

makovi

su jedino cvice koje ja volim.







13 comments:

  1. Ouuuuuuuuu :) našla si crne uske hlače vidim.
    Zara shoes?? :D Full sam se odviknula tebe u štiklama kad samo one jahte nosiš, daj malo ovih,super izgledaš.
    Vidim da si bila u gradu, šta si kupila? :D

    (samo da ti nije izvrio ovaj zlatni zub) :D

    i, jesi se ovako obukla baš za život ili samo za slikanje pa si ležernije se obukla za grad? :D

    ReplyDelete
  2. da da, prije nego sam oshla u rusiju. nije to to shta sam ja trazhila, al ono :D posluzhit ce zasad :D
    da jahte hhahahahahhahahaha :D
    zaboravila sam odat u stiklama vishe :zubo:

    majicu oversajzanu na shiroke bile i tamnoplave pruge :D dobra je.

    zlatni zub i brkovi :D ne mozhe jedno bez drugog :D

    ne znam ne znam, jel mozhe ovo proc za svakodnevne zhivotne pirlike? :misli:

    ReplyDelete
  3. :D meni treba ovaki obični bili t-shirt za svaki dan dan imam :zubo:

    pa neznam može li proći, stavi na hrabre.

    ReplyDelete
  4. mushki h&m pun takvih :D najboji su da da :))

    ReplyDelete
  5. i meni su najdraže cviće. iako su tehnički korov : zubo:
    silly_one

    ReplyDelete
  6. makovi su i meni naj naj od cvijeca! :)
    lijepa si ovdje jako, neznam nikog kome tako dobro stoji marama u kosi kao tebi ;)

    ReplyDelete
  7. fino i jepo.
    nola i lađe :lol:

    ReplyDelete
  8. a plavi makovi? :D

    lipooo, marama je taman fajnl tač

    ReplyDelete
  9. paaaaaaaaa, plavi mak (meconopsis) ti može služit za proizvodnju op. droga :D

    http://www.stauder.net/bildearkiv/Meconopsis%20betonicifolia%20640.jpg

    ReplyDelete
  10. loving the details!
    silver nails are hawt!!!!

    ReplyDelete
  11. ja volim svo cvice, al mi je mak najdrazi... stovise da sam cvit bila bi mak <3

    nego divan si... i ove shuze su mi tako krasne


    jahte, LOL

    L.

    ReplyDelete