Thursday, 5 May 2011

outfit za

ic kupit ribu. :)





8 comments:

  1. wow!
    fak, predobro mi je ovo :)
    bas je super sve, nokti i mejkap, a pogotovo sat i majica i (!) hlace :D

    ReplyDelete
  2. super mi je kad ti nosiš hlače. to je tako rijetko :)
    dobra si! :) majica kuuuuuuuuuul, nova?

    ReplyDelete
  3. V, danke :))

    G, hahahahha, to je cesce nego sta mislish :D smao se ne slikam :D
    da, jedna od onih mushkih shta sam ti rekla :D

    ReplyDelete
  4. potpisujem cure. izgledas totalno zamamno u hlacama :)

    ReplyDelete
  5. S lakoćom držiš vrlo visoki estetski nivo bloga. Mislim, zapravo, da je sad još poboljšan.. Raznovrsno i zanimljivo. Postovi 'Mariacarla' i 'Glen or Glenda' su izvanredni.
    Već se dugo spremam objaviti post o maramama za ovo proljeće. Trebao bi te ubaciti kao model negdje izmedju Puccia i Ferragama, hehe..vidi se da odlično razumiješ modu i zajedno s moderatoricom foruma 'me in honey' daleko si najupućenija osoba unutar modnih zbivanja.

    Mislim da vodiš izvrstan i vrlo opušten blog kojeg je zadovoljstvo pogledati, a za crnu podlogu prisjetit ću se riječi Karl Lagerfelda. "...Na televiziji treba nositi tamno plave sakoe, a ne crne. Zašto? Nemam pojma, kaže Karl. Naprosto bolje izgledaju, a ne znam zašto..."
    Lijepi pozdravi:-)

    ReplyDelete
  6. zoccao, hvala na komplimentima :) ali ja iskreno i ne mislim da sam bash neshto posebno upucena u modu.
    hmmm, nisam nikad ishla za tim kako izgleda tamnoplavi sako na televiziji :D jel bolje od crnog :D bash cu obratit pazhnju kad budem gledala :D

    ReplyDelete