Friday, 10 June 2011

dani glorijinog rodjendana 4.dio

josh nisu zavrshili.



6 comments:

  1. prepreprekrasna je kosuljohaljina! :)
    tko, gdje i koliko? i najvaznije, kakav je materijal?

    da, ja nikako da skuzim kojeg je datuma bio rockas, a pratim darove jos od nixon watcha :D
    u svakom slucaju, zelim ti sreeetan rodjendan! (iako vjerojatno s povecim zakasnjenjem) :)) i neka budu i dani 5. dio ;)

    ReplyDelete
  2. asos, $77.58, 72% cotton, 28% silk

    rodjendan bio 21.5. :D
    hvala <3

    ReplyDelete
  3. Moja priča s tom haljinom je da je već mjesec dana stavljam u košaricu i dvoumim se (ne znam zašto, to uvijek radim sa stvarima koje mi se najviše svide :blesava:), a kad sam je neki dan napokon išla uzeti dočekalo me ovo http://imageshack.us/f/27/thehaljina.png/

    Sad je ti moraš dvostruko voljeti dvostruko, to je naljepša košuljohaljina ikad <3

    ReplyDelete
  4. hhahaha :) a jebemu, volit cu je za sve nas :D

    ReplyDelete