Thursday, 28 July 2011

sale

zarin je losha ideja. :ohne:








16 comments:

  1. jedva čekam da nosimo kaput :)
    sve je lijepo a posebno haljina na cveće i kožni šos i king kong!<3

    ReplyDelete
  2. sve<3 king kong<3<3
    L.

    ReplyDelete
  3. ginger, sve je dogovoreno :F

    l, daaaaa, king kong je najbolji ikad <3

    ReplyDelete
  4. ma di je ovaj zarin sale? u splitu nije :/ ili je danas stigla nova roba :(

    ReplyDelete
  5. aa tako! jer tribala mi je ova zadnja haljina :(

    ReplyDelete
  6. tonio bolan, to je jedina stvar koju sam kupila u splitu :D al josh prije nego san oshla u mehiko.

    ReplyDelete
  7. tonia je čekala sniženja, pa ju je haljina odhebala

    ReplyDelete
  8. bila je onda snizhena 200-300 kuna, ne znam tochno :D ali mi je bash tribala u zhivotu, pa mi se ni dalo chekat da vishe snize :D

    ReplyDelete
  9. pametno, ja još čekam :zubo:

    ReplyDelete
  10. kod mene nema nista od ovoga >:(

    ReplyDelete
  11. :D ubija zarin sale <3 zhivio. kupila sam valjda najskuplje komade ikad sve koje sam zeljela za max 299 :D jeiiiiiiiiiiiiiiiiij!!

    ReplyDelete
  12. mene muči šta je sad došla isto lipaaa aljina, 800 kunica :(

    ReplyDelete
  13. mene najviše muči da li je ovaj :ohne: zapravo oh, ne! (as in oh no) ili ohne (as in without) :D

    sve mi je lijepo ovako na slikama, prekrasno dapače - ali me Zara obično uživo razočara, pa...:o

    ReplyDelete
  14. ovo prvo :D

    lipo je sve i uzhivo :D viruj meni

    ReplyDelete