Monday, 1 August 2011

ja u

crkvi. aha!




15 comments:

  1. lijepa si :) samo, mijenjati cipele nekad :F i štrample se mogu skinuti isto! :*

    ReplyDelete
  2. jesam.
    sonie nikad. <3
    tajice isto nikad. mozhda nekad kad ne budem imala sto kila <3
    weeeeeee

    ReplyDelete
  3. prvo-nisi ni blizu sto kila, ne ka.i!
    drugo-loše ti stoji haljina, pošalji je vamo. fala bok :D

    ReplyDelete
  4. jako lijepa monet haljinica i prelijepa ti!
    slazem se s curama, zbilja ti ne trebaju tajice, meni djelujes visoka i bas skladno gradjena (iako mi u ovoj kombinaciji bas pasu, nekako malo uozbilje haljinu) :)
    i nixon sat je krasan! :tuzni: :jadni:

    ReplyDelete
  5. tonio, ne daaaaaam :p

    vancha, nisam bash ni jedno ni drugo :D
    al svejedno, nosila bi ih i da ne trebaju, jer ne volim kad su mi noge gole :D
    nixon je super <3

    ReplyDelete
  6. ke se nisi ti izjasnila da hejtas floral? :P
    podrzavam tajice! ;)

    ReplyDelete
  7. jesam jesam,. mrzim cvice hahah :D
    mama mi je bila shokirana kad sam doshla doma sa ovom haljinom :F
    lipa mi je nekako, ne znam :D ko livada weeeeee :D

    ReplyDelete
  8. crkva i floral print u jednom postu. di idje ovaj svit :eek:

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se haljina ali ne i cipele ;) Lepo ti u kompletu sve stoji....

    ReplyDelete
  10. baš ti dobro stoji ova haljina, još da si pustila kosu, awww

    ReplyDelete
  11. meni se ne svidja pushtena kosa na vake haljine :D

    ReplyDelete
  12. joj divna mi je ta haljina, a meni tako loše stoji :/ super mi je sve samo bi strample maknula, cipele su mi top <3

    ReplyDelete
  13. sta radis u crkvu bogati? :D

    ReplyDelete
  14. gle, kad si vec cvice obukla da se i u crkvi slikas pa da sve rjesis u jednom potezu...

    nego predivna si,
    i ja bi ti skinia tajice, al nekako te ne mogu ni zamislit bez njih pa ipak ne bi

    L.

    ReplyDelete