Sunday, 28 August 2011

king kong









10 comments:

  1. sve je ovo, ma baš stvoreno za tebe!!
    jedino torba, nije mi u ovoj priči draga..

    ReplyDelete
  2. majica i suknja i kosa prekul skupa!
    ipak bolje bi mi bilo bez tajice na te cipele, ili na starke ako su tajice tu.

    ReplyDelete
  3. ajoj super je kingač. i šos, rekla sam već :D slažem se da bi bilo super i sa starkama <3 kosa, ten, love <3

    ReplyDelete
  4. divno divno, ne bez tajice , ne starke (maby leopardaste aj)... ovo mi bas bas <3...
    a torba, ni meni ova nije najdraza na ovaj kombo, al pretpostavljam a ide druga cim stigne <3
    u svakom slucaju divno... i kosaaaaa <3
    L.

    ReplyDelete
  5. necu starke na ovo :D amen.

    nema torbe, prokleti meksikanci >:( ona bi bila.
    al mi se ova bas svidila na ovo, jer nekako odudara od ostatka price :F

    ReplyDelete
  6. kosa ti malo vuce na ljubicasto? svidja mi se to bas. i king kong i suknjica. tko zna zna ;)

    ReplyDelete
  7. ne znam. na mom ekrenu nije :/ uzivo isto nije :(

    ReplyDelete
  8. king kooong <3 <3 kod mene ni njega nije bilo,gad demit glupa zara :mad:
    divno divno sve :DD

    ReplyDelete
  9. <3 placem ko glupaca svaki puta kada gledam taj film :(

    ReplyDelete
  10. majca!!! na tu tvoju raskošnu čupu <3

    šteta kaj nije toplije pa bi bilo bez tajica

    ReplyDelete