Sunday, 7 August 2011

outfit za

dan poslije nekih nociju u ana-marijinom gradu. :)









15 comments:

  1. prekrasna!
    mozda mi je ovo i najdivnija tvoja kombinacija na blogu. jos da mi je vidjet sto je na nogama :D
    i prva fotka je special.

    ReplyDelete
  2. vancha, stvarno? meni je ovo dosadan outfit za dane kad je vruce i kad sam polukrepana i neam volje za nishta :D osim zalec negdi u travu ispod drveta i spavat :D
    na nogama nishta, najobichnije crne japanke

    ReplyDelete
  3. hahahahaha :D
    mozda mi je ovo najdivniji tvoj tekst na blogu. :D

    ana-marija

    ReplyDelete
  4. hehhehe :D divno je bilo u tvom gradu :D

    ReplyDelete
  5. prekrasna si <3 zadnja fotka mi je odlicna! i naocale ti stoje svjetski <3 :*

    ReplyDelete
  6. Fenomenalno Repti,a narukvice i prstenovi su to die for :D -Mierda

    ReplyDelete
  7. ma koji je to grad? :D

    odlično mi ovo, posebno gotka di se vidiš cila

    ReplyDelete
  8. ana-marijin grad je livno. a ovo na slikama je bushko blato :D

    ReplyDelete
  9. meni je stvarno predivan outfit, pa i sad kad zamislim obicne crne japanke :)
    znas da ja volim 'dosadno' :D

    ReplyDelete
  10. divan post, jedand drazih, slike su divne, ovo sta si obukla mi isto divno, voim takve kombinacije mnogo, lipo mi sve bash bash
    L.

    ReplyDelete
  11. ova sjena tako baca na ilustraciju knjige roalda dahla... odusevljena sam

    ReplyDelete
  12. daj sve narukvice vaamooo :DD divna si! :DD

    ReplyDelete