Saturday, 3 September 2011

03092011



14 comments:

  1. ljubiiiiiiiiiiiiiiii, kako si lijepiiiiiiiiiiii! vaze <3 nisam ih nosila stoljeche i nesretna sam zbog toga.

    ReplyDelete
  2. ja vise ne znam odat u vazama. jedva! jedvaaa!!!

    ReplyDelete
  3. slatka glorija, sladak ulaz!!

    je li ovo (nova) zamjena za onu ukradeu u mehiku?

    ReplyDelete
  4. jes jes :D al onu drugu jos uvik vise volim :D

    ReplyDelete
  5. vaze su umjetnost pa tako i hodanje u njima :zubo:

    ReplyDelete
  6. lak je baš divan. nego, ja još uvijek razmišljam o zelenom niksonu ili bijelom jeremy scott swatchu sa krilima, ili ili ili o nekom kojeg još nisam vidjela :D

    ReplyDelete
  7. ne svidja mi se taj sa krilima :D zeleni nixon je super <3 kupi ga, prosao je uskrs :D

    ReplyDelete
  8. pa znam da je prošao :D:D hahaha, oćem. D mi je obećao da si izaberem koji želim.

    ReplyDelete
  9. hvala na komentaru :), prekrasna kombinacija, cipke i nakit pogotovo,pratim :)))

    ReplyDelete
  10. ima u njegovom gradu kupit? si chekirala? :D

    ReplyDelete
  11. pa nisam :zubo: a nije ni on!¨:D:D

    ReplyDelete
  12. svemi je divnoooooo <3
    L.

    ReplyDelete