Friday, 16 September 2011

le ballon rouge







13 comments:

  1. <33333333333333333333333333333333333333333333

    pre-volim :D

    ReplyDelete
  2. post s le ballon rouge imam u spremljenim neobjavljenim postovima, nekih 6 mjeseci :D
    volim mnogo <3
    cvike!

    ReplyDelete
  3. to mi je najljepši dječji film <3 prekrasna si glo <3

    ReplyDelete
  4. aa obožavam taj film ali baš ovu staru verziju, remake mi se nešto i ne sviđa! jako mi se sviđa i outfit.

    ReplyDelete
  5. predivno :) super su čarape. i ti <3

    ReplyDelete
  6. zasto ja tek sad vidim novi post? vec sam danas provjeravala i nije bilo nista novo :nezna:

    :D

    uglavnom, moram reci, ovo mi je jedna od tvojih najboljih. obozavam te tvoje cipele i torbu. i svidja mi se kako crvena boja podigne tonove sive :))
    eh da, odakle je drapirano kapuljacasto cudo? <3

    ReplyDelete
  7. ma ti si meni taaaaaaaako super.

    ReplyDelete
  8. vanchaaa, chudo iz castra, ali kupljeno prije 2 godine. i ja obozhavam ove cipele :D torbu malo manje, jer se stalno otvara :((

    ReplyDelete
  9. divan film, divna ti :D
    L.

    ReplyDelete