Saturday, 17 September 2011

we're out

looking for astronauts




9 comments:

  1. astronaut je sletio :D
    ja bi ovo u neki magazin stavila :)

    svidja mi se top jako. i suknja. super ti stoji taj kroj visoki struk i 3/4

    ReplyDelete
  2. <3 pjesma <3 majica i cipke i čipka i kosa (ajme kolika je! blago ti se!)

    p.s.
    super mi je prva poza, mene fi uvijek zeza kad tako stanem da sam kao snaša :D

    :*

    ReplyDelete
  3. "zamjenska" torba mi je super! i jakna ti je preprepredobra, napiši brendove pls.
    super mi je izbor dodataka i majca, narafski :D

    ReplyDelete
  4. larlar, je dobra, al je ona bila bolja :((
    jakna je haundemovksa, torba urbancode

    ReplyDelete
  5. mrrrrrrrrrrrrrr, nisam ovo vidiooooooo!
    prvi put zamjeram ove cipele na ovu kombu. neznam, neke druge Gloooooooooooooooooooooo!! inače čista petica, ova jaknica mi je so lovely <3

    ReplyDelete
  6. xene?
    iako meni je ovo premocno i obozavam ove cipele i sve obozavam sta je na tebi odi i premocna kombo, premocne fotke... dobro vanchaaa rece, za stavit u magazin
    L.

    ReplyDelete
  7. znam da nećeš. tu smo jednako tvrdoglave <3

    ReplyDelete