Saturday, 22 October 2011

22102011





21 comments:

  1. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! znala si da ce mi se sviđati, super je vjenčanica hoodie bakar na prstima look :D 10 points Croatia!:D:*

    ReplyDelete
  2. ma daj odakle je ta čipkasta ljepota? :topise:

    ReplyDelete
  3. hahhahaha gingeru :D
    nego, ocu vaku majicu, samo par brojeva manju :( ne mogu nac, teshka zivota :D nije ni mushki h&m sta je nekad bio :mama:

    grofice, to ti je ova zara haljina
    http://i52.tinypic.com/iyo3s3.jpg

    ReplyDelete
  4. aaaa baš je lipa
    to je prošlosezonska ako se ne varam..:misli: šmrc

    ReplyDelete
  5. je, ja kupila na snizenju nekad pocetkom devetog miseca. ledja su jos lipsa, nu http://i53.tinypic.com/344ph1j.jpg

    ReplyDelete
  6. hm, ako naiđem vičem. mislim najčešće je tako kada tražiš nešto obično onda je sve neobično. i obrnuto :D

    izgledaš mi kao da si maznula mami vjenčanicu i bratu majicu i pošla van brat makove. like it very much.

    ReplyDelete
  7. g, a daaa...ma ja se nadam da ce bit u mushkom kad dodje zimska kolekcija, svake godine bude.
    mamina vjenchanica, bratova majica <3 totalno :D


    grofice, josh da znash kolko sam je platila :))

    ReplyDelete
  8. ignore

    nać ću ja neku babinu zavjesu i sašit, mukte :P :D

    ReplyDelete
  9. ajme, repti <3
    da su druge cipele /ne volim ovaj peep toe nikako/ mislim da bi mi ovo bila tvoja najbolja ikad - stoji ti fantastično, i boje su savršene, a clash materijala mi je san snova :) prekrasno!

    ReplyDelete
  10. asti sto!!!
    jedna od lipših ikad :mikrocerek:

    ReplyDelete
  11. fala fala :))

    xavi, ma cipele prekrije haljina, tako da se zapravo ne vide uopce. :D al dobro, ja ih volim <3

    ReplyDelete
  12. nakit mi je famozan, klač je baš idealan za ovu kombinaciju, a suknja je od divnog materijala <3, sve u svemu sviđa mi se

    ReplyDelete
  13. uiuiuiui krasna. kra-sna!!!


    Rumpus

    ReplyDelete
  14. ma kako ti genijalno spajas pojedine komade to nema nigdje :s :s :s puuuno cipke i trenirkasta majica... covjek bi pomislio 'wtf' :D a kad ti to isfuras - izgleda odlicno! :s

    ReplyDelete
  15. djes plejeru :D looking good :D
    a da pogledas mozda american apparel, oni imaju kul hoodies i takvih stvari?
    -fafi

    ReplyDelete
  16. fafi bolan, odakle mi AA u svicarskoj i rvackoj :D

    ReplyDelete
  17. svidja mi se sve upravo tako kako je spojeno <3
    maknula bih ti jedino ogrlicu :D

    trenirkaste majice koje su najudobnije i od najfinijeg materijala ikad, su mi fruit of the loom. imam nekoliko njihovih stvari jos od srednje i drze se u odlicnom stanju :) ova muska bi mogla biti to sto trazis.
    mislim da jos uvijek ima njihov ducancic u ciboni, al ti mogu provjerit prije nego dodjes u zg ;)

    ReplyDelete
  18. jbt dobro g. rece, ko da ides u maminoj vjencanici i bratovoj kosulji makove brat...
    i xavi bi mogla potpisat
    <3 divnoco
    L.

    ReplyDelete