Monday, 24 October 2011

24102011





11 comments:

  1. Kako je ovo dooobrooo! Kaputice je fenomenalan:D -Mierda

    ReplyDelete
  2. divna! krasan kaput i super mi je sto je bowiejev mejkap matchiran s tvojim :D

    ReplyDelete
  3. awwwwwwwwwww! super je komba. s obzirom da ne volim i ne nosim crvenu odjeću ovaj kaput je nešto iz čega se ne želim skidati. podigne sve živo :D jako si lijepa. možda čak i pre :D:) (sutra šaljem)

    ReplyDelete
  4. imas najbolji hrv. fashion blog!!
    odlican stil i fotke.
    i patim za onim tvojima kristopherom kaneom:(
    bravissimo <3

    ReplyDelete
  5. najkulija si mi <3
    moj najdrazi uzorak pruge + bowie + big blazer+ ksene, s naglaskom na crvenu boju blazera i duljinu suknje <3
    L.

    ReplyDelete
  6. hvala cure :))

    g, ja ne stignem danas :/ nekad ovih dana.

    ReplyDelete
  7. ma pa nisam ti to zato napisala. :) kadgod! ja ti samo nagoviještam da očekuješ :F

    ReplyDelete
  8. super mi to izgleda ovako kad vidim,ali mi nikad ne bi palo napamet nosit tu haljinu ispod kaputa.iznimno je tanasna :D

    ReplyDelete
  9. gingeru znaaaaam :D ali ti samo govorim da ne ocekujes jos :F hhahaha


    nusho, zato su grilonke ispod i kardi priko :D

    ReplyDelete
  10. hahahahahaha. i ja sam danas obojala nokte u crveno,nisam već stoljeće :D

    ReplyDelete
  11. a bona al si kul,to nema nigdi :DD <3

    ReplyDelete