Wednesday, 19 October 2011

jesenskih

nekoliko.






8 comments:

  1. drugu lajkam najvise! <3
    cije su cipele s drugog i treceg kolaza? odlicne su.

    ReplyDelete
  2. znala sam da ce se tebi druga najvise svidit :D
    cipele su zapravo muske, al to se ne vidi, pa nema veze :D http://www.resoul.com/store/pc/viewPrd.asp?idproduct=5320

    ReplyDelete
  3. ;)
    grr. stalno mi se desi da zapnem bas za muski model cipela, a ss kas nosis 38 i nije neka sreca :/
    i taj bijeli top mi je odlican.

    ReplyDelete
  4. meni se uvik svide mushke iz h&m-a :D one plave lanvin, crne sa nitnama, chizme crne sa plavim djonom :mama: :'(

    ReplyDelete
  5. zar kod tvojih nisu shire pruge? :misli:

    ReplyDelete
  6. uh, neznam koji mi je bolji ali prvi i zadnji su u uskoj konkurenciji. ohhhhhhhhhhh. btw, znam da ćeš me ubit ali piši mi lolistrasse adresu odmah! :D

    ReplyDelete