Wednesday, 5 October 2011

vuk!



11 comments:

  1. super ti je ovo, a inače ne volim vukove al ovaj mi se sviđa
    i lipo ti stoji ta šminka na ustima

    e, di si našla ovo za prste? ja sam tražila kod onih 'muških-alat' radnji al neuspješno :/

    ReplyDelete
  2. ja volim <3 samo shta ovaj nije moj :'(

    hhahha :F u bauhaus-u, tamo di ima svakakvih spojnica za cijevi :misli: nema drugih boja :'(

    ReplyDelete
  3. zaplijeni ga :E :D

    ahaaaa, vidiš kako mi je to promaklo..morat ću ić tamo malo pročačkat..tnx na info

    ReplyDelete
  4. hey glorija, sorry for my late reply, but i overlooked your comment... sooo sorry! thank you so much for the compliments concerning my outfit.

    btw: lovely skirt!

    :)

    ReplyDelete
  5. vuk! odlijepila sam na ovaj naslov. vuk, bauhahhaha.
    ti si sve lijepša i lijepša, imaš kakvu formulu? šta ti trebam dati da mi otkriš tajnu? bjutiful!

    ReplyDelete
  6. rekla bi moja forte prikolip :D

    ReplyDelete
  7. da da da <3 sve da
    divnoca na kvadrat, prstenovi extra, cija je majica? oldicna je
    L.

    ReplyDelete
  8. I'm loving these shots doll! rad style
    xxx

    ReplyDelete
  9. L, majica topshop :)

    N, a rekla sam ti sve o vuku :D
    jesaaaaam, necu ti rec :p

    ReplyDelete
  10. gospodična mi je za petama :aaaaaaaaaaa: tamo neke dalmatinske manistre jedeš :F šalji lonac na bus!

    ReplyDelete
  11. sudbina je to :D
    bolja je ona rijechka ipak :D

    ReplyDelete