Friday, 9 December 2011

09122011




21 comments:

  1. Sviđa mi se ovo čupavo! ;)))

    ReplyDelete
  2. oh hai!
    cupica je genijalna :D

    ReplyDelete
  3. to cupavo imam sto godina, mislim da je ovo treci put da ga nosim :/

    ReplyDelete
  4. adorable environmet.
    adorable outfit.
    adorable you.

    ReplyDelete
  5. jao, ovo je genijalno.. tek sam sad skužila da je to ista on a torba koju već xy vremena stalno držim na wish listi na asosu. :)
    lijepo te opet vidjeti! :)

    mimi

    ReplyDelete
  6. meni se jako svidjaju neke nove stvari: to sto si se prebacila u 'bijelu zonu' :D i sto su fotke graficki uklopljene u novi format s bijelom podlogom kojom se mozes poigravati + popis onog sto imas na sebi, jeeij! :)

    lokacija je odlicna!
    i ne volim ovo cupavo, al na tebi mi je super. :D

    ReplyDelete
  7. hvala mimi :)
    torba je super za vidit, ali nije bas najpraktichnija na svitu :/ moze se zatvorit lipo jedino ako je skroz prazna :/ jer ima naprid samo magnet, koji je poprilicno slabashan :/

    ReplyDelete
  8. hvala vancha
    bijela mi je jesensko-zimska, crna proljetno-ljetna :zubo:
    a popis onog sta imam na sebi sam tek tako stavila jer mi je nekako prazno djelovala ta slika :F malo mi je glupasto to pisat, kad je 79% zara ili h&m :D

    ReplyDelete
  9. baš ti hvala što si mi uštedila lovu. još da mi je naći neku takvu, ali i praktičnu.. jer, meni je torba uvijek krcata.

    ReplyDelete
  10. ma nije glupasto :D to je zato da si i ja mogu kupit u zari ili h&m ako mi se nesto svidi :D

    ReplyDelete
  11. And she's back :D :D Predobro Repti,ne znam sta mi je bolje.Ovo hlace ti izvrsno stoje.Sad mi bude zao sto sam se rijesila svoje cupave jakne.

    ReplyDelete
  12. geam ja sta mi je cudno... a ono Glo nije u suknji :D

    super mi je pozadina, industrijski totalno, ti si krasna ka i uvik, naj fotka mi je ova crno bila s ledja <3

    ReplyDelete
  13. mierda, danke :D hlace meni nekako ruzno izgledaju na ovim slikama :( uzivo mi je lipse bilo :'(
    di ces se rjeshavat chupave jakne, sta ti je :'(

    L, ma ja sam podjednako i u hlacama i u suknjama :D samo se ne slikam cesto, pa zato tako izgleda :misli: valjda :D
    industrijske zone su mi nekako najlipse za slikanje outfita :D

    ReplyDelete
  14. eeee tako ti meni naleti misao da mi se nesto vise odjednom ne svidja,i da necu nositi,da bi iduci dan za tim plakala . a sta ces . naci cu ja nesto novo cupavo:)
    i da,tek sad vidim da je to ustvari kombinezom,ali sve u svemu,bas dobro izgleda i na slikama:)

    ReplyDelete
  15. sljedeci put dobro razmisli prije prodaje :D
    ja bi jaknu cupavu crnu, ko ona moja siva :misli: ako se sicas :/ samo ne mogu nac nigdi :(

    ReplyDelete
  16. sto stvari... krecem od zadnje :D i ja vec godinama trazim crnu cupavu jaknu, al nema nigdje. ove godine je super ponuda bundica, al sve su u bojama.
    super su promjene i slazem se s vanchom da nastavis pisati odakle je kaj :zubo:
    obozavam industrijske zone. pogotovo napustene. ima nesto carobno na takvim mjestima.
    krenula sam tipkat da ti kazem da su cupavac i jakna stvoreni jedno za drugo. volila bi ih vidjeti u još nekim kombinacijama. ovaj kombinezon mi nikad nije sjeo, al nikako ne uspjevam dokuciti zasto zapravo. u svakom slucaju, drago mi je da si 'nazad'. :)

    ReplyDelete
  17. sad sam skuzila da ovaj outfit ima nekih poveznica sa slikom iz headera :D vrlo kul.

    ReplyDelete
  18. hvala petra :)
    ja nisam skuzila dok nisi rekla :D
    inace obozavam sve outfite iz mad max-a <3

    ReplyDelete
  19. Wiii evo mogu komentirat :DD
    Outfit,lokacija sveee najdivnije :DD <3
    Treca slika mi je preeedobra :DD

    ReplyDelete