Saturday, 10 December 2011

10122011





22 comments:

  1. U skinny woman <3 kradem outfit! :F

    ReplyDelete
  2. prva fotka <3
    i volim taj tvoj kaput i sweater :)
    samo me zanima kako bluza izgleda.

    ReplyDelete
  3. hahhahhahaha gingeru, nemoj me ljutit :D morat cu brisat komentare :F

    vancha, meni je draza zadnja :D
    ovako http://www.polyvore.com/white_blouse_shop_online/thing?id=20499270
    bile su po 5 franaka na snizenju, pa sam kupila u svim bojama koje su imali :F

    ReplyDelete
  4. jako si zgodna. ta muška majica mi se jako sviđa. :)

    ReplyDelete
  5. kraaanooo <3 bas bas, bas volim ove muska vesta - girly suknja kombinacije

    ReplyDelete
  6. ja sam tek ove godine otkrila sivu. :) jako svidjam ovo. zadnja dva outfita su bas prociscena, ak kuis kaj ocu rec. :) btw, htjela sam pogledati taj link, al se nemre kopirat :(

    ReplyDelete
  7. zadnja slika :cerek: divna kombo,tako jednostavna,a super. i ljubomorna sam kako ti stoje te mackaste naocale,meni na moju kikiriki velicine glavu jedva koje stoje:(

    ReplyDelete
  8. da da kuzim, oces rec da se ne perem inace ili tako nesto :(
    :D

    aaargh, stavila sam onaj neki kuki da se slike ne mogu sejvati, nisam znala da to i za ovo vridi :/ ne znam kako da ti sad pokazem :/

    mierda, hhahahaha da kikiriki velicina glave :D
    moras otic u neku dobru optiku di se ljudi razume, pa da ti lipo savjetuju koje su najbolje za tvoj oblik glave, cesto su neke totalno suprotne od onih koje same biramo :/

    ReplyDelete
  9. Hehe,morat cu da,jer stvarno mi je tesko pogodit oblik,osim ako ne zelim u lenonicama hodat ,a ne zelim :D

    ReplyDelete
  10. petra,
    ctrl+c za kopirat link, ctrl+v za pejstat ;)
    meni je upalilo :) super je bluza, ja bi bijelu :mama: (iako imam vec dosta bijelih kosulja, al njih nikad previse, i guess) :D

    glo, kako to napravis za fotke da se ne mogu sejvati? jel postoji neka opcija bas u postavkama bloggera ili se treba zezat s html kodom?
    iako, ni na taj nacin vise ne mozes biti siguran danas, ja vecinu fotki koje ne mogu sejvat ako su zasticene ili u flashu skinem snipping toolom :D

    ReplyDelete
  11. eh da, i ja sam skuzila kao sto petra kaze da su dosta prociscene zadnje dvije kombinacije dosta prociscene - i svidja mi se :D
    mislim da je to zbog (nedostatka) nakita, koji mi je inace jako bitna komponenta u tvojim kombinacijama, ali ove su nekako 'mocne' i bez toga :D
    isss, kaj mi je - imam toliko posla da ne znam kud bi sama sa sobom, a gledam stare epizode tbbt i pisem eseje u jedan ujutro na tvom blogu. izignoriraj :F

    ReplyDelete
  12. kaj fali lenonicama :rcry:
    Gloooooooo<3 hahahaha ne pereš se :F

    ReplyDelete
  13. meni je zadnja fotka također najbolja na svijetu.

    ReplyDelete
  14. Divno divno ko uvik :DD ovako sam slicno ja imala jucer samo sto je umisto bile kosulje i suknje bila crna :DD

    ReplyDelete
  15. divna! zadnja foto je the one <3 zato sto se cipe ne vide :D

    ReplyDelete
  16. nove, nove, rekla san ti sad ih necu skidat :D dok nedodju xit :zubo: :DD

    ReplyDelete
  17. Ginger joj imam averziju od njih.Nosila sam ih tokom cijelog skolovanja.I sad kad se gledam na slikama,pitam se kako samo mogla aaaa:D

    ReplyDelete
  18. svidja mi se kombo, odlicno ti stoji ovaj muski sweater :)
    imam pitanje jedno u vezi ovih shuza, jer sam gledala neke jeffrey cambell wedges. jel si uzela broj koji inace nosis? kakav su kalup?

    vivi

    ReplyDelete
  19. nosim 39 inace, ove sam uzela broj 9. okej su, al mislim da bi mi bile bolje da su pola broja manje.
    a xene i arizone su mi isto broj 9 i one su taman.
    pogledaj malo review-e cura na solestrucku, mozda ti pomognu :D

    ReplyDelete
  20. ej malo kasnim, hvala na odgovoru ;)

    vivi

    ReplyDelete