Sunday, 18 December 2011

18122011




11 comments:

  1. aaaaaa, odlična si mi tu!
    kosa ti je tu kao da si neki dobar šal/neznamkakobihobjasnila stavila.

    ReplyDelete
  2. hahha, lako je meni :) kad zaboravim shal kosa me grije :F

    ReplyDelete
  3. Oduševljena sam!Ajme koseeee!

    yuma

    ReplyDelete
  4. like totalni <3
    L.

    ReplyDelete
  5. hm, pisala sam da mi treba ova haljina. i da ti lijepo stoji. isto kao što sam pisala da je ovo najkuliji šešir na svijetu. hm.. tako svašta sam još rekla, da si lijepi vojnik <3

    ReplyDelete
  6. posudim ti :)) faaalaaa faaafiii :D
    a za sesir se slazem :D

    ReplyDelete
  7. hm, na halter čarape i creepersice, već ju vidim :zubo:

    ReplyDelete
  8. mhm, nadam se da ce cekat one do nove godine :D

    ReplyDelete
  9. i ja se nadam, ali ako ne bude, imam backup! uvijek :F

    ReplyDelete