Thursday, 29 December 2011

I just don't know what to do with myself... 1. dio

:)












20 comments:

  1. ulala! sve!
    otkud je ona kosulja koja visi s drveta?
    drago mi je da opet imas bljog:D
    dash*

    ReplyDelete
  2. jedan od najkul postova vođenih u zadnje vrijeme :)

    ReplyDelete
  3. fenomenalne fotkee! Mierda

    ReplyDelete
  4. joj što je super kad ti je dosadno :D
    daj još! nego, dobra ideja roba na grani :F rekla sam ti da smo izbili ormare i da čekam nove i i i nemam trenutno kuda sa robom koja visi pa sam kupila onu vješalicu na kotačiće koju sam fino jučer sastavila u komadiće i objesila si robu. ujutro je samo krcnula i slomila se. sutra bi mogla okititi čempres ispred zgrade.

    cmok.

    ReplyDelete
  5. hahahaha, jbt stvarno ti je dugo trajala :F
    kad vam dolaze novi? :)
    mozeees. bozic je :D treba okitit :D

    ReplyDelete
  6. je to ti sviraš gitaru? lajkam i vinile! :)

    ReplyDelete
  7. a-a :(( bila pocela nesto prije par godina i odustala skoro prije nego sam pocela :/ sad stoji bezveze samo ovde u sobi :((

    ReplyDelete
  8. divan post, ne znam koja mi je bolja fotografija a sve komade koji vise i ne vise bi ti ukrala:), sviđam i stari most...pozz iz mostara

    ReplyDelete
  9. ja sam bas htjela. ali sam, jadna toliko netalentirana za glazbu da je to baš tužno. :))
    iako, iPad mi daje nade.. hahaha!

    baš te mogu zamisliti s gitarom u ruci. ali, dobra je i za ukras.

    ReplyDelete
  10. Odlicne fotke. :) Super mi je ovaj sitni mozaik u kupaonici. Tako nesto bih napravila u svojoj, ali mislim da bi se moja druga polovica jako bunila.

    S...

    ReplyDelete
  11. anonymous, hvala :)) sliku sam kupila prije 2 mjeseca kad sam bila gore :) super je mostar <3

    mimi, iPad? :misli:
    ja sam toliko talentirana, da i na guitar hero-u gubim :mama:

    ReplyDelete
  12. ahahahha, eto.. netko da me razumije!
    iPad-aha. ne bi vjerovala kakve je sve instrumente i programe d. poskidao i šta se sve može. kupili smo čak i neki dock/miksetu, pa se može i gitara/mikrofon/svašta u to uključiti. sreća je što za neke programe stvarno ne trebaš biti talentiran. :)))

    ReplyDelete
  13. Ovo u neki časopis, odma, za neke velike novce :D

    Patti Smith i Horses. Moja omiljena, ponosno stoji izložena.

    ReplyDelete
  14. mimi, problemcic je samo sto mi se ne daju tolke pare za iPad :/ nema veze, prepustit cu muziciranje ipak ljudima koji imaju dara za to :D a ja cem lezat i uzivat u muzici <3

    tirquise, hahhaha :D
    horses mi je medju najdrazim albumima. <3 mora bit, kad je gloria na njemu :))

    ReplyDelete
  15. super su mi ove fotke. veselim se nastavcima. :) ali floral kosulja glo? :D

    ReplyDelete
  16. hahahaha, a kad mi je lipaaaaa <3 nije onako jednolicno dosadan print i boje su super :love:
    i od ovih slika mi je najdraza ta s kosuljom :D

    ReplyDelete
  17. meni je tako lijepa ta ogrlica koju su ti kupili roditelji :) i ta slika mi je super!

    ReplyDelete
  18. Super post!Daaaaj joššš! :D
    yuma ;)

    ReplyDelete
  19. ta s kosuljom i ona s nakitom u lavandinu su mu najbilje fotke <3
    sve svidjam, i fptke i sadrzaj na istima :D
    L.

    ReplyDelete