Tuesday, 3 January 2012

02012012





12 comments:

  1. Jaoj, majica je tako fenomenalno geek <3

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaaaa batman!!! vidiš da ti je bila potrebna, super je, bolja je od supermena, superman je za pičkice.

    kuleru, koji ti je novi photo place?

    ReplyDelete
  3. daaa, kul je batman <3

    gingeru, probavala sma i onu plavu pernatu suknju ponovo :D jos uvik mi ruzno stoji :F
    superman za pickice, hahaha :D

    hm, one iz proslog posta slikane kod jedne crkvice ovde na otoku :D ove kod kule u trogiru :D

    ReplyDelete
  4. a sjetila sam se te suknje još milijon puta :) LOL. uslikaj se i pošalji mi sms da ja to malo vidim.

    super su mjestašca, ja nikako da se vani slikam. vjerojatno neću nikad :D

    ReplyDelete
  5. kaput mi se jako sviđa i moram priznati da imaš odličnu boju kose. :)

    ReplyDelete
  6. Dobar ti je taj Batman!:D

    yuma

    ReplyDelete
  7. mnogo kul betmen majica
    L.

    ReplyDelete
  8. betmeeeen <3 divota! :D Ti u xenama gacas i po ovom kamenjaru :eek: mrzim xit :((

    ReplyDelete
  9. pa da, kazem ti da su xene superudobne, nikako mi nije jasno kako su pokvarili xit :/

    ReplyDelete
  10. ma pederi sugavi :(( i peder ja di bas xit uzela :/

    ReplyDelete