Saturday, 7 January 2012

07012012





15 comments:

  1. vidiš kako lijepo, sunčano, u ove hladne dane :F baš super da si crvene cipele stavila, mislila sam da ćeš crne. lijepo bi došla i ogrlica lanvin ali i ovako je slatko, onako nepretenciozno. :) lipoto

    ReplyDelete
  2. lanvin mi je u bernu :D a i ne volim kako stoji na ove cipele :F ne pashu mi boje skupa :F

    ReplyDelete
  3. a da teško je uskladiti crvene ponekad :F lijepa je ta ogrlica baš. razmišljam da ti sugeriram neki outfit a nemogu se sjetiti što sve imaš :F bilo bi baš dobro kad bi mogli sve iteme imati na polyvore-u pa da si za cijeli tjedan napravimo :D

    ReplyDelete
  4. hmmm da, to bi bilo super <3 morat cemo posliakt sve same :D mrzim kad rpavim neki set, a nema moje robe tamo :'(

    ReplyDelete
  5. ne mogu vjerovati da cu ovo reci, jer ipak tu ima puno puno cvijeca...
    ali ovo mi je jedna od najljepsih tvojih kombinacija ikad :cerek:

    kosulja, suknja, ogrlica i cipele koje se toliko divno uklapaju zajedno + ovaj znak stop + sivi teksturirani kaput koji je sve nekako primirio :)

    i ne znam, skroz mi kenzoasto djeluje sve skupa <3

    divna!

    ReplyDelete
  6. lijepa <3
    a vid košulje
    http://mypreciousconfessions.blogspot.com/2012/01/top-10-fashion-blogger-floral-shirts.html

    ReplyDelete
  7. vanchaa, ni ja ne mogu virovat da si to rekla :zubo: samoj sebi sam nekako cudna u ovome :zvrko: nisam imala namjeru nosit ovo kosulju na ista drugo osim na crnu kozhu i maslinastu parku :F dok ginger nije predlozila da obucem na crvenu suknju :D
    hvala ti <3

    tonio, oh nooo :( pa ta kosulja je kurva :eek: :cry:

    ReplyDelete
  8. 3 kombiniraju sa h&m floral hlachama :F

    shini mi je to najlipshe odradila <3

    ReplyDelete
  9. Super si u ovom cvjetastom.
    Sviđa mi se ovaj sivi kaput na sve ovo.Baš nekako zatomi tu eksploziju boja.:D

    yumA

    ReplyDelete
  10. liiipoooo...
    a zanima me i kozha i parka.... i ona duza kozna suknja <3
    L.

    ReplyDelete
  11. Nikad te nebi povezala s cvijecem,ali bas je dobro ovo,osvjezavajuce:) I super je mi je kako uvijek drzis do detalja,namjerno ili ne...ali ove fotke uz znak stop,uz taj outfit je :top:- Mierda

    ReplyDelete
  12. hvala cure :)

    lana, bit ce ;)

    mierda, hahaha nebi niko ko me zna :) al sam se zaljubila u nju cim sam vidila zarin lookbook <3
    a detalji nekad ih trazhim, nekad sami nalete :D

    ReplyDelete
  13. crvena suknja ti divno stoji!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jooj, meni ovo nije tak dobro ko ostatku ekipe. nemoj vise slusat ginger. :zubo: cvijece na tebi mogu zamislit iskljucivo uz kozu. :D

    ReplyDelete
  15. Super je kosulja i komba :DD al bi je isto volila viti uz kozhu i parku :DD

    ReplyDelete