Friday, 13 January 2012

13012012




10 comments:

  1. torba i naočale <3

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Imaš odličan izgled bloga. Baš dobar. Podsjeća me jako na one editoriale koje objavljuje magazin Dazed & Confused. Tko god obradjuje tvoje slike (ti ili netko drugi) radi odličan posao. I zgodno mi je to što si jedno vrijeme zaključana, pa opet otključana.

    A Givenchy? Hajde, vidjet ćemo za godinu dana ili nešto prije kad ih na noge stavi Vodianova ili ADR, hehe. Mislim da su posebne i otkačene. Meni se dopalo kako je na nekim fotkama stavio izgled i atmosferu 60-ih, a na drugim fotografijama je pokazao što je za njega streetstyle. Tisci je sve bolji i bolji. Stvarno je dobar. I što je najvažnije - nepredvidiv.

    lp.

    ReplyDelete
  3. frajeru <3 crvena

    L.

    ReplyDelete
  4. jel ti to imaš pik na crveno? :))
    jako si zgodna!
    m.

    ReplyDelete
  5. fino.obično.a neobično. bojeeeeeeeeeeee<3

    ReplyDelete
  6. Tek sam te nedavno otkrila i žao mi je što nemaš neki transparentniji dizajn bloga s linkovima sa strane da me upute na postove željenog sadržaja. Zanimaju me isključivo outfit postovi, jer me oduševljavaju zbog kreativnosti (usput, dijelom me u nekim detaljima inspiriraju, a dijelom prepoznajem i naznake svog ukusa u svemu tome). Imam osjećaj da ne samo da se ističeš na ulici, nego i među ostalim modnim blogerima.
    Da ne trkeljam previše, poanta ovoga je "keep up the good work" + kritika (ne)funkcionalnosti dizajna bloga :)

    ReplyDelete
  7. hvala svima :)

    zoccao, posebne i otkacene jesu :D ali mi se svejedno ne svidjaju. vidit cemo. :)
    tisci je genijalan <3 jedan od najdrazih.

    mimi, ma volim ja crveno oduvik :D

    anita, hvala :) mogu ti rec da i meni ponekad fale ti linkovi sa strane :) ali volim da je dizajn sto jednostavniji, pa ce zasad ipak ostat ovako kako je.

    ReplyDelete
  8. Oki, to je više išlo onako iz sebičnih pobuda.. jer sam htjela prevrtiti cijeli blog ispočetka pa nisam uspjela, jer mi je skoro počela curiti krv iz očiju od silnog listanja :Đ Sad ću pratiti redovno pa neće biti tih problema s listanjem. Da ne pišem gore, ova haljina iz posta iznad ti je remek djelo ;)

    ReplyDelete
  9. volim crvenu i plavuu :DD i kaput je predobar :))

    ReplyDelete