Monday, 16 January 2012

16012012






17 comments:

  1. aaaawwwwww <3
    da da da da da da <3
    jedan od naaaaj lookovlja <3
    L.

    ReplyDelete
  2. hhaha, znala sam da ce se tebi svidit :D

    ReplyDelete
  3. genijalno je. bilo bi mi još bolje da jumper prati liniju tijela, al nema veze. jesu rukavice novijeg datuma? sto bi ti rekla, trebaju mi u zivotu :D fotke su ti savrsene u zadnje vrijeme. <3 posebno mi je kul ta jedna na kojoj je samo tekstura / detalj.

    ReplyDelete
  4. hvaaaaala petra :)
    nisu novijeg datuma, ima im vec 2-3 godine :/

    ReplyDelete
  5. mislim da mi je ovo možda naj ikad!
    divno, divno! (i super je ta pozadina, dobro si se uklopila.. ili se ona uklopila? :D )

    ReplyDelete
  6. merci mimi :)
    i meni se svidja ta drvena konstrukcija :D ona :zubo: mislim da cu se sad cesce slikat tamo :F
    to je inace jedan shoppingcentar ovde blizu mene.

    ReplyDelete
  7. opaaaaaaaa, koja opasna kombo :) sviđa mi se, izgledaš baš visoko :) deda od polarnog medvjeda je isto super <3 :F već sam mislila da imaš one luđačke cipele JC.

    ReplyDelete
  8. predobro je. nista slicno svim ostalim blogovima, puno mi se svidja :)

    ReplyDelete
  9. divna si - na tebi volim čak i to čupavo čudo, koje na nikome ne volim :)

    ReplyDelete
  10. hvala cure :)

    hhahaha koje ludjacke? clinic?

    ReplyDelete
  11. da nisam se mogla sjetiti kako se zovu :D

    ReplyDelete
  12. Uff,kolko kombi nisan vidila :O Predivna si ode, rukavice, suknja, cipele,ma sve sve <3 <3

    ReplyDelete
  13. Čista perfekcija. Posebno 6. slika.
    Y

    ReplyDelete
  14. umirem na fotke... savršeno se uklapaš u ambijent :))

    ReplyDelete
  15. <3
    divno Glorijo :).btw nisam imala pojma da je blog opet aktivan.

    ReplyDelete
  16. e pa nisi me obavijestila,a ja sam nakon nekog vremena prestala gledat.updeataj me u buduce :)

    ReplyDelete