Friday, 20 January 2012

20012012










8 comments:

  1. jeeeee,konacno sam uspjela :D
    jos mi je draza ova kombinacija s kosuljicom,od one sa crvenom suknjom.bas lijepoo :) Mierda

    ReplyDelete
  2. weeeeee napokon proradilo.
    i meni je draza ova, vise je ja :F
    hvala m.

    ReplyDelete
  3. meni je draga i ona. ovdje su mi se više stopile boje košulja-šal-lak, finoooooooooooo :) i železo i jakna :F
    hm, lijepo ti je ovo perje :) paše na sve :)

    ReplyDelete
  4. Perje je super, samo sta ostaje trag za mnom hahaha. cry.

    ReplyDelete
  5. e da su bar ivica i marica imali parje a ne mrvice :F

    ReplyDelete
  6. Hahaha. Ko im kriv kad se nisu znali obuc

    ReplyDelete
  7. kad su bili "siromaki", tako kaže moja baka :F

    ReplyDelete
  8. nisu, da jesu nebi bacali kruv :D

    ReplyDelete