Monday, 23 January 2012

23012012




17 comments:

  1. Lady in red :) Krasno ti je ovo,do sad meni jedna od najdrazih TVOJIH:cerek:
    p.s. svaki 3. dan ne mogu otvoriti blog :ne zna: ali dobro,bolje ikad nego nikad :D
    -Mierda

    ReplyDelete
  2. hahhaa, nisam ni postala nista zadnja 3 dana :D vidis da on zna kad treba otvorit :F
    sad kad gledam slike, zao mi sto nisam i grilonke i majicu u crvenoj boji :D bilo bi bas kul :F

    ReplyDelete
  3. Odlična si, odlična!
    Osim na blogu, guštan te vidit na brojnim motorijadama
    gdje mi uvijek upadne u oko stil za koji se vidi da ga živiš i da je - tvoj!
    (kakva rijetkost)
    Mozda ti se jednom i javim,
    kao pravi fan :-)

    ReplyDelete
  4. hahaha a daaaaaj, javiiiii se!!! :D

    ReplyDelete
  5. meni je ovo "bez rijechi". ali stvarno, nemam što dodati, skrolam i mislim si da su bar crvene na nogama i jesu :)
    čestitam majke mi :F

    ReplyDelete
  6. hahhahahahahah gingeru dragi, nisi pijan? :D

    ReplyDelete
  7. ajme, kosa <3

    sva si divna :))

    ReplyDelete
  8. divota. vec mi je po opisu na forumu zvucalo dobro. bilo bi kul kad bi jednom bila crvena od glave do pete. :)

    ReplyDelete
  9. hehe petra, pa bas sam to komentirala gore :D

    hvala T, :blush:

    ReplyDelete
  10. omg, kosa ti je nesto najljepse, najdivnije ikad :Ooo... ne mogu prestati gledati <3

    ReplyDelete
  11. volim kad ne volim neku boju (kao npr. crvenu na sebi) pa onda vidim na nekom drugom kako odlično izgleda pa se pitam zašt i ja ne volim crveno :)
    p.s. bolje ovako s crnim grilonkama, kompletno odlično

    ReplyDelete
  12. aahhh... crvena <3 divno ti stoji ta boja, meni je kul i sa crnom majicom i grilonkama :D
    L.

    ReplyDelete
  13. kako kuuul... meni se svidja sta su crne carape i majica :D crvene bi mi igrale samo ako su identicna nijansa ka kaput, suknja...
    nego tebi tako kuuul stoji crvena :D
    L.

    ReplyDelete
  14. Lana bolan, sta mi dva puta komentiras isti outfit lol

    ReplyDelete