Thursday, 16 February 2012

16022012





13 comments:

  1. milo :) lijepi si, to znamo već :) <3 sve je izrađeno do detalja, inače ne volim skull to znaš ali naušnice su so kjut, koliko jedan kosturić može to biti. prsti nokti, i to sve <3

    ReplyDelete
  2. mimi, uvik se ko budala slikam sa dignutim rukama kad nosim tu jaknu :F a sta cu kad mi kul to cupavo :seljo:

    hheehe gingeru, a znas da ja volim lubanje <3

    ReplyDelete
  3. ah, i ja bih, dakle, bar nisi usamljeni seljo.
    inače, i ostalo mi se sviđa, ruž posebno! :)

    ReplyDelete
  4. mnogo kul, jo sto je krasan taj cupavac <3
    L.

    ReplyDelete
  5. zaboravila sam napisati da mi je predzadnja fotka mrak. :mrgude:

    ReplyDelete
  6. mimi :highfive:
    a ruzh je zapravo kricavo narancast, neam pojma zasto je tolko crven na slikama.

    L :doublehighfive: hahaha se sicas tih?

    gingeru, aha, jos vitar i sunce, pa napola corava :/

    ReplyDelete
  7. jakna je predobra. obozavam tvoje slike, tako originalno :)

    ReplyDelete
  8. ma sva si mi krasna,ali haljina je presavrsena :) -mierda

    ReplyDelete
  9. nevjerojatan blog! ne mogu vjerovat da sam te tek sada otkrila :)) u moru ostalih wannabe blogerica, odskačeš u potpunosti :) kreativna,zanimljiva... :))

    ReplyDelete
  10. od glave do pete bez primjedbi...:)

    ReplyDelete