Saturday, 18 February 2012

18022012



7 comments:

  1. tri glorije :) baš sam htjela pitati gdje je zapelo sa tom hajinom, super ti stoji! vaze <3 ja više ni nemam hrabrosti da ih obujem, naravno da se ne polomim negdje. kad se sjetim da sam u njima preživjela nekoliko izlazaka uopće ne kužim :D
    fora je gemblerska, može i sama jelda? sa nekim crvenim lakiranim pojasom recimo :F

    i da, super ti stoje naočale. Mrvicu sam ljubomorna.

    ReplyDelete
  2. da da, moze sama. ima i dzepove :love:
    a vaze :'( ne znam sta se dogadja, izgleda da starimo :ipanik
    nemoooooj, naci cemo neke :D

    ReplyDelete
  3. matching nokti i cipele! <3

    ReplyDelete
  4. kuleru jedan najkuliji
    L.

    ReplyDelete
  5. ja nosim te ciepele samo po kuci.na mogu :D
    koja je to haljina?

    ReplyDelete
  6. Ima joj par godina :D obicna uska kratkih rukava. ima dzepove. love
    cipele su bile udobnije kad sam bila mladja, cry

    ReplyDelete