Friday, 24 February 2012

24022012






12 comments:

  1. Hvala bogu da si se vratila!? Odlichne fotke+outfit! Josh jednom odi i biti ce zla:( ogrlice ces nataknut na vrat iduchi tjedan! Bilo bi krejzi da napishem VECH iduchi tjedan. Jelda? :huh:

    ReplyDelete
  2. pola dana me nije bilo, ne vici :D
    uf nadam se da ce doc sljedeci tjedan <3 stiglo proljece, mogu se pokazivat :F

    ReplyDelete
  3. odlicna mi je ova kosulja! nemoj vise nestajati :))

    ReplyDelete
  4. i meni isto, ali necakinja mi rekla da je ruzna :cry: :'(
    moram malo :D

    ReplyDelete
  5. Super mi je ova kombinacija! I odlične su mi fotke, zbog ove bijele pozadine, pa još bolje outfit dolazi do izražaja! LOVE IT! :)

    ReplyDelete
  6. meni su šuze mrak! mislim, cijela kombinacija mi se sviđa, iako nisam fan životinjskih uzoraka, ali šuze mi se posebno sviđaju!
    zar si bila nestala? promašila sam taj događaj! :D

    ReplyDelete
  7. ma kratko samo, ni dan cili :D
    shuze proslogodisnje. imaju i ove godine takve, samo u drugim bojama :)

    ReplyDelete
  8. aaaa, igrala si se skrivača! :)
    jesu udobne? idem vidjet boje! :)

    ReplyDelete
  9. krasotica <3 fala bogu sto je toplije vrime doslo, dosadilo vise bit zamotan od glave do pete :DD

    ReplyDelete