Saturday, 25 February 2012

25022012




14 comments:

  1. kad sam otvorila blog odmah sam naglas: ajme kako lijepoooooooooooo :) super si, vidi se da proljeće dolazi, polako ali sigurno :D marama :top: i suknjaaaaaaaaaaa, a majica je iz Barce? great sve. btw vidjela sam super bijeli klač pa sam te htjela iznenaditi možda za ročkas ali vidim da imaš? :misli:

    ReplyDelete
  2. damn, nisam ni skuzila :D idem popravit :'(
    daaaaa, neka proljeca <3 najvise ga volim :D
    majica stara haemovska :/
    kakav je taj? :)opisiiiii
    ovo je prvi put nakon sto godina da imam drugu torbu :F

    ReplyDelete
  3. jao, meni je ovo s-a-v-r-š-e-n-o!
    kako su uspjela ovako maramu zavezati? hoću i ja! meni uvijek bude kupusasto. :/

    ReplyDelete
  4. hmmm, motala onako ko rucnik oko glave i kraj nekako provukla da ne spada :F stvarno ne znam objasnit :/

    ReplyDelete
  5. znam, to je i moja metoda.. mislim da je bilo do predebele marame.
    u svakom slučaju, diiivan look. divna si tu!

    ReplyDelete
  6. ayayay divni ste gospodine,diivnii :DD Suknja je odlicna, kod mene naravno jos nije dosla >:/

    ReplyDelete
  7. da, moze bit :) hvala mimi <3

    hanno moja, nije ni kod mene :/ ovu sam u barci uzela

    ReplyDelete
  8. S-a-v-r-s-e-n-o :) -Mierda

    ReplyDelete
  9. aaaaaaaawwwww <3 ljepote
    preprepre
    L.

    ReplyDelete
  10. ovo mi je tako jako lijepo. otisla sam po tu suknju na kraju, jer sam znala da cu patit kad ju vidim na tebi. al na kraju ju ipak nisam uzela. ta koju sam probala je imala rasparan sav pa sam se malo pokolebala. :/

    ReplyDelete
  11. uiiii, nadam se da se moja nece raspast :((

    ReplyDelete
  12. ma nece. cak i ak oce, igla i konac il lokalna teta krojacica ce to rjesit za 5 min. ;) razmisljala sam cak da se idem zajebavat i sama ju napravim. vidit cu još. bas je lijepa. svaki put kad prodjem pokraj zare malo zurim u lutku. super su ju stilizirali. neam ni jednu bijelu suknju. moram to promijenit :)

    ReplyDelete