Sunday, 19 February 2012

floral

treci komad u manje od godinu dana. :hippie: :dijetecvijeca:




20 comments:

  1. ahahahhahha, kaj se tebi dogodilo? ne prepoznajem te :D

    ReplyDelete
  2. ne znam stvarno :/ cudni su putevi boziji :)

    ReplyDelete
  3. jel ovo mary katrantzou? nju bas volim :)

    ReplyDelete
  4. još malo i pohodit ces vintage shopove. :D kul je majica. zapravo izgleda prugasto. :) btw, da ne spammam tam bum tu. zal mi kaj si vratila versacea. zapravo mi nije zao jaknice, jer mi je pregadna, al ona savrsena kic suknja <3 totalno sam se veselila vidjeti te u njoj.

    ReplyDelete
  5. aha, i balerinke nosit :ipanik

    a meni je vise zao zbog jakne :'( al jbg, sama sam kriva. tad mi se to cinilo pametnije :D

    ReplyDelete
  6. joj lijepa je :)
    cijela kolekcija je lijepa :) ja sam nešto šminkala onu plavu svilenu haljinu, ali se kreditna pobunila pa sam odlučila ostaviti tih imaginarnih 160funti da miruju :D

    ReplyDelete
  7. ja bi ubio za ovakve crvene cipele!! +.+

    xs

    Dino

    ReplyDelete
  8. xavi, a nije ova majica dio te kolekcije, nego NewGen 10 tees http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33057&storeId=12556&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=433098&parent_categoryId=208499&beginIndex=1&pageSize=20

    ReplyDelete
  9. znaš da sam tek kasnije skužila to :) :blush:

    ReplyDelete
  10. majica je super,ja sebi isto snimam par iz te kolekcije,doduse ne cvijeticastih :D
    ma meni takve stvari super idu uz tebe,imas dovoljno kul i jake ostale komade(cipele,suknje,nakit bla bla ),tako da uvijek ispadne kako treba.i daleko od djece cvijeca :D al sam natrkeljala . -Mierda

    ReplyDelete
  11. koje ti snimas? :D
    ma to se ja malo sprdam sama sa sobom :F trebalo bi ipak malo vise od toga da postanem dijete cvijeca :F

    ReplyDelete
  12. spomenuli smo te ,) http://crofashioncult.blogspot.com/2012/02/dont-you-remember-part-2.html

    ReplyDelete
  13. e ja snimam onu crno bijelu s nekim grafickim prikazom,gareth pugh, i isto graficku crnu dugih rukava J.Saunders.te su mi kul :) Mierda

    ReplyDelete
  14. hehe, ja sam se mislila izmedju garethove i ove :D
    super je i ta saundersova <3

    ReplyDelete