Sunday, 4 March 2012

04032012




12 comments:

  1. super je. šeširko <3 i kimono. bile bi mi čak i starke kul u ovoj priči.

    ReplyDelete
  2. da, da, da! ovo mi je divno! jel to proljeće stiglo kod tebe?

    ReplyDelete
  3. jeeeeeee <3 samo vele da se nece bas zadrzat :(

    ReplyDelete
  4. ni kod nas! :( a taman me ginger dobro sjetila starki..
    p.s. super pozadina, again!

    ReplyDelete
  5. danas sam se mislila u prirodi slikat :F i jesam par fotki, al sve presareno, svacega necega u kadru :eek: ne mogu ja to :F

    ReplyDelete
  6. bas si dobra. meni nikad ne bi palo na pamet spojit sesir s kimonom. jedva cekam da još malo zatopli da mogu svoj furati. zao mi ga je nositi, svaki put mu zgizvam rukave :(

    ReplyDelete
  7. krasan si glo, starke bi bile kul skroz, al ja volim ove shooze jako pa su mi i one kul... i tak
    L.

    ReplyDelete
  8. petra, kakav je tvoj?

    ma u starkama sam mala :F

    ReplyDelete
  9. ovakav, samo crni :)
    http://www.asos.com/One-Teaspoon/One-Teaspoon-Silk-Kimono/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1776442&SearchQuery=one%20teaspoon&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Burntorange

    ReplyDelete
  10. poznat mi je :misli:
    mozda smo nekad vec pricali o njemu :F

    ReplyDelete