Tuesday, 13 March 2012

13032012




12 comments:

  1. moraću sad poharat muški odjel....
    nego, nisam nigdje vidjela ovu ogrlicu, sviđa mi se jakooo :)

    ReplyDelete
  2. a ogrlica je vec malo starija :misli: cini mi se oko 2 godine

    ReplyDelete
  3. meni je ovo feeeeeeeeeeebeles kolačićuuuuuuuuuuuuu<3 ja bi isto tako :F

    ReplyDelete
  4. slooooooon :D
    jesi skuzila da sam prominila torbu? :zubo:

    ReplyDelete
  5. da baš sada gledam koja je to? :F da slon!!!! nemoj da više nikad ne dođem :F

    ReplyDelete
  6. nema te nitko :D ali kako je ogrlica doobra:eek: to je nova kolekcija? -Mierda

    ReplyDelete
  7. nista novo, napisala sam gore vec. ogrlica ti je iz one fashion against aids kolekcije proljece/ljeto 2010 :F

    ReplyDelete
  8. sorry,promaklo mi je ovo iznad :) bas je super ogrlica.da,da,sijecam se te kolekcije. -Mierda

    ReplyDelete
  9. loving the fabric of yur skirt :) greetings!

    ReplyDelete
  10. you beautifull woman,genijalno je ovo <3
    L.

    ReplyDelete
  11. Batmaaan <3 prekul <3

    ReplyDelete