Saturday, 17 March 2012

16032012





12 comments:

  1. oooooo kako si hot, super mi je ovaj cut fraka i suknja. da :)
    tu smo negdje sa "moram se farbati" ali to je nešto manje važno.
    na tren mi se činilo da je to neki drugi klač i htjedoh viknut otkuda tiiiiiiiii? :D
    :*

    ReplyDelete
  2. ma nemam se namjeru farbat jos 2 tjedna :D marame, sesiri i ostalo :F
    drugi clutch :F imala sam drugi vec 2 puta ove godine :F dosta je :F dok ne kupim onu sa pistoljem :F pa cem nju iskurvavat :D

    ReplyDelete
  3. a ja sam htjela ovaj tjedan, (pogotovo ako odem na cap) :F treba bit najbolje od najboljeg :F

    daaaaaa, ne druga torba :F

    ReplyDelete
  4. mhm, onda ces morat ovaj tjedan, da :D
    i outfit treba smislit :F

    ReplyDelete
  5. mrnjau, bas koolerski shik, odlicna
    L.

    ReplyDelete
  6. da je suknja crna, odnijela bih te kući i stavila u vitrinu da te mogu gledati svaki dan <3
    ovako, kad je leo/gepard, ipak niš' :D

    ali preslatka si svejedno :)

    ReplyDelete
  7. hahhahahah xavi, a znas da ja volim zivotinjske uzorke <3
    hvala L i T <3

    ReplyDelete
  8. jako sam ljubomorna zbog naočala. :D
    a i ogrlica mi se sviđa :)
    sve u svemu, super!

    ReplyDelete
  9. Ista ja bila nekidan :DD Lipo lipo, ovaj mango frak mi je jos uvik jedna od drazih stvari :))

    ReplyDelete