Thursday, 29 March 2012

29032012





13 comments:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeij, crveni model :) fijuuuuuuuu!
    baš mi je kao neki san, nikad nisam bila u jednoj boji od glave do pete ovako. a-a.

    sviđa mi se.
    di je torba? :F

    btw:vidim da si rasporila đepove a i ovo na reveru se mora rasporit, neki dan sam zvjerala i uočila to.

    ReplyDelete
  2. ja bi sad tako u svakoj boji :cry:
    a ne moze, mogu jos sivu i crnu samo :zubo:

    sta ce mi torba? :D

    jesaaaaam, i to gore isto :D sad ga jos vise volim <3

    ReplyDelete
  3. lady in red
    zaustavlja promet :D

    prekrasna po običaju


    (čak ti se javljam s momkovog lapa, njemu radi...kmuuu)

    pozzz :)

    ReplyDelete
  4. g e n i j a l n a !
    meni je ovo jedna od tvojih naj ikad.

    ReplyDelete
  5. vancha, i meni isto :D jos da je kosa ofarbana :'(

    ohooo lejdi :) najs tu si ju :D

    ReplyDelete
  6. Odlična si!
    Redovito pratim blog, a prošlo ljeto sam te vidjela u splitskoj Zari. Imala sam neodoljiv poriv potapšat te po ramenu i uživo kazat kako si mi super, ali eto bilo me sram pa nisam :'(

    ReplyDelete
  7. :blush: hvala :)

    heheh, javi se drugi put :D necu ti ja nista :F

    ReplyDelete
  8. prekrasno je ovo! :)
    ja bih ti samo kosu svezala malo opuštenije, u kakvu punđu ili nešto, da se bolje vidi da je i ona crvena...ali to je glupa nijansa, zbilja si divna divna <3

    ReplyDelete
  9. neeeee xavi, ja sam bas sretna s tom frizurom :'( nekako mi se svidjaju strozije frizure uz ovakve outfite :D jos samo da je ta moja kosa malo poslusnija :zubo:

    ReplyDelete
  10. ne njurgaj, kosa ti je savršena :)))

    ReplyDelete
  11. komunizam ti dobro stoji! :)

    ReplyDelete
  12. hahahah, partizanka, a? kul :)))

    ReplyDelete